۱۰ میلیارد ریال به طرح هتلینگ بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک اختصاص یافت

خورنا : معاون شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: ۱۰ میلیارد ریال به طرح هتلینگ بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک اختصاص یافت.

ذبیح اله رحمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خورنا در اندیمشک، اظهار داشت: با توجه به ضرورت‌های بهداشتی شهرستان طرح توسعه خدمات بهداشتی تنها بیمارستان شهرستان در قالب اجرای طرح هتلینگ بیمارستان امام علی (ع) به اجرا رسید.

وی گفت: در این طرح تنها بیمارستان فعال شهرستان اندیمشک با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال توسعه و تجهیز شد.

معاون شبکه بهداشت و درمان اندیمشک عنوان کرد: با اجرای این طرح ۱۵ قلم وسائل پزشکی و درمانی همچون سونوگرافی داپلر و تخت جراحی الکترومکانیکی و ۷ قلم امکانات خدماتی از قبیل تخت بستری، تشک و برانکارد به تجهیزات بیمارستان امام علی (ع) افزوده شد.

وی افزود: با اعتبارات تخصیص یافته شده به این بخش آی سی یو بیمارستان امام علی (ع) توسعه، بهسازی، تجهیز می‌شود.

رحمانی خاطر نشان کرد: با پیش بینی و تجهیزات صورت گرفته طرح هتلینگ تنها بیمارستان اندیمشک، علاوه بر بهسازی این مرکز درمانی شاهد تقویت خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی مردمی با توجه به نیاز مبرم شهرستان به برخورداری از امکانات و‌تجهیزات بهداشتی و درمانی مناسب می‌شود.

وی گفت: با جرای طرح نظام سلامت شاهد کاهش کاستی‌های شبکه بهداشت و درمان اندیمشک دربخش‌های مختلف فضای درمانی و پزشک متخصص هستیم و مشکلات مالی مراکز درمانی با اجرای کامل این طرح تا حد چشمگیری کاهش خواهد یافت.

به گزارش تسنیم، ارتقای سطح بهداشت و رضایتمندی مردم و کاهش شرایط خطرات و بحران‌ها در بخش سلامت اصلیترین هدف این طرح عناون شده است و افزایش چتر حمایتی بهداشت و کاهش هزینه‌های مردم در این حوزه نیز جزو اولویت‌های اساسی این طرح در استان خوزستان با توجه به نیازهای بهداشتی استان به شمار می‌آید.

در سال گذشته ۴۰۰۰ میلیارد ریال به اجرای مرحله سوم اجرای طرح سلامت اختصاص یافته است.