مدیر کل گاز رسانی شهرهای زیر بیست هزار نفر وزارت نفت ایران

ایران امروز بیشتر از هر زمانی تشنه همدلی و همزبانی است/ انتقاد حسنوند از عقب ماندگی های اندیمشک

خورنا: آیین سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س) با حضور پرشورمردم و مسئولین شهری و منطقه ای در حسینیه بیت الزهرا اندیمشک برگزار شد.

به گزارش خورنا از اندیمشک، فریدون حسنوند در این مراسم حضرت فاطمه (س) را جلوه ممتاز از افتخار در تاریخ تشیع دانست و خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه (س) دارای فضیلت های پر برکتی است که آیات و روایات متعددی به آن اشاره شده است.وی افزود: با درک درست از سیره این بانوی کریمه از انحراف و دنیا طلبی می توان عافیت جست و زمینه تعالی و توسعه جامعه را به شکلی مطولب در پرتو منش انقلابی مردم در نه دی فراهم نمود.

مدیر کل گاز رسانی شهرهای زیر بیست هزار نفر وزارت نفت عنوان کرد: امروز زمان گذشتن از همه چیز بخاطر سربلندی ایران سلامی  است، زمان از خودگذشتن، زمان آبرو دادن زمان تلاش و ایثار و مجاهدت است امروز برای سربلندی و افتخار سرای اسلامی دست تمامی بخش های اجتماعی  را به گرمی می فشاریم تا بتواینم اعتلا و توسعه یرزمین ایران به ارمغان بیاوریم.

وی افزود: مبادا که فرزندان و آیندگان درباره ی ما بد قضاوت کنند ، که شما در پیشرفت یا عقب ماندگی کشور  چه نقشی داشته اید.

حسنوند خاطر نشان کرد: امروز زمان فرصت سوزی و  گوشه نشینی و بی تفاوتی نیست و همه بخش های اجتماعی باید هم صدای هم در جهت توسعه ایران اسلامی در کنار هم باشند تا کشور در نبرد ناجوانمردانه مسکتبرین و دشمنان انقلاب و تحریم تنها نباشد و موجبات زیاده خواهی مخالفین رشد و توسعه نظام اسلامی فراهم نشود.

وی گفت:سکوت و خانه نشینی و بی تفاوتی، چشم بستن به روی عقب ماندگی دیاریست که تنها میراث فرزندان و آیندگان ماست.

مدیر کل گاز رسانی شهرهای زیر بیست هزار نفر وزارت نفت ابراز داشت: انحراف و فساد دو عنصری هستند که از افت دوری از مفاهیم ارزشی و فرهنگ اسلامی سرچشمه می گیرند و ثروت اندوزی و منفعت طلبی را در جامعه رونق می دهند و شایسته است بیش از هرچیز تبیین فرهنگ فاطمی در سطح جامعه بر مبنای الگوی زندگی اسلامی مرود توجه و اهتمام قرار گیرد .

وی افزود: رشد و اعالی فرهنگی و اجتماعی کشور تنها با توجه به منویات رهبری و روش شهدای دفاع مقدس در نبرد هشت ساله تحمیلی ممکن است.

حسنوند عنوان کرد:رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای با بصیرت و نگاه الهی خویش امسال را سال همدلی و همزبانی د‌ولت و ملت نامیدند، و این دو ( همدلی و همزبانی) شرط لازم و کافی برای گام برداشتن بسوی تحقق آرمانهای متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و‌موجبات رشد و تعالی جامعه است.

وی گفت: تیز بینی و نکته سنجی رهبری باعث شده تا سناریوهایی که با هدفآسیب بر وحدت و یکپارچگی ملت و دولتی که با رای مستقیم مردم مردم انتخابشده است  طراحی و پیش بینی گردیده است،  را از افت اختلاف و دشمنی و کینهو انحراف  مصون نگاه دارد و امید است توجه به سرفصل های این نامگذاریتوسط بخش های مختلف اجرایی و فرهنگی و اجتماعی  با توجه به اهداف والاینظام مقدس اسلامی مورد اهتمام و توجه ویزه قرار گیرد.

مدیر کل گاز رسانی شهرهای زیر بیست هزار نفر وزارت نفت خاطر نشان کرد:دولت و نظام اسلامی تواسته است در طول سال های اخیر و در پرتو منویاترهبری و گفتمان اعتدال و تدبیر موجبات رونق و توسعه کشور را بیش از گذشتهبه ارمغان بیاورد و به دست آوردهای خوبی در بخش های مختلف برسد و موجبات رشد و توسعه منطاق محروم را در زمینه های مختلف به ارمغان بیاورد و امیداست در سال جاری با توجه به اهداف والای نظام اسلامی و حفظ وحدت و انسجامملی و اسلامی زمینه رشد و شکوفایی کشور بیش از گذشته با وحدت و هم دلیملی فراهم شود.

وی افزود: اندیمشک علی رغم یک بستر غنی و ثروتمند جغرافیایی و خدادای وبهره مندی از بشکه های ارتباطی جاده ای و ریلی برون منطقه ای و ممتاز وقرار داشتن بستر آبی و سد و نیروگاهی خود در توسعه شاخص های پیشرفت ازبرخی شهرهای منطقه و همجوار به دور مانده  و شایسته است و با توجه به نیازهای منطقه و در تحقق گفتمان وحدت ملی و انسجام اسلامی و سازندگی درجهت رفع محرومیت های سنگربان کرخه و دز در سند افتخار دفاع مقدس هشت ساله و رفع کاستی های شهری و منطقه ای اقدام شود و روندی که در گذشته موجبات رونق و سازندگی شهرستان در بخش های مختلف شده بود با توجه به نیازهای شهرستان مورد توجه و اهتمام مجدد قرار گیرد و موجبات پیشرفت شهرستان در بخش های مختلف بیش از گذشته فراهم شود چرا که دولت تدبیر و امید  و نظام اسلامی بر بستر  رشد و شکوفایی و توسعه بخش های سرزمینی به نحو متوازن و عادلانه تاکید دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس احسنت به این چنین فردی حیف نیست مقایسه کنیم باافراددیگری
  • محصن هر عقب موندگی بود خوده حسنوند و باند بازی هاش باعثو بانیش بوده الانم بجای انتقاد کردن تبلیغاتی، بزارید مردم راحت باشن و مسعولین کارشون رو بکننو
    • مسلم سکوت در مقابل از دست رفتن فرصت ها و عمر مردم و عقب نگهداشتن شهرستان از توسعه، ظلم بزرگی است که مردم آن را نخواهند بخشید . مردم از کار نکردن و عقب ماندن و محروم شدن از امکانات راحت نیستند شاید شما راحت باشید، ولی مردم کار و تلاش و توسعه و آبادانی می خواهند . بعد از حسنوند کدام اقدام برای توسعه شهرستان انجام شده است ؟
  • حسن حسنوند این دفعه که بیاد تا دوکوهه اندیمشک رو به دزفول میفروشه!!!! دوره قبل ١٣٨٨تا کُوی نیرو رو فروخت و تابلو دزفول اومد الان میفروشش تا دوکوهه خیال همه رو راحت میکنه
  • مهران کاش حسنونداندیمشک رو میداد همون سال٨٨به دزفول /کاش حسنوند بیاد ورأی بیاره تا کلا بشیم بخشی زیر نظر دزفول-یکم هم بمن زمین میداد در ازای فروش اندیمشک!!!!!!!!!
  • ياسين اقا بزار بفروشه بره بهتر/خونه ها گرون تَر میشه!!!!!!!فری بفروش عزیزم
  • ناشناس مقصر اصلی بیچارگی اندیمشک خود همین آقای به اصطلاح خوب هستند که شهر رو دادن دست افراد بی لایق که با باند بازی و دسته ای کار مردم رو انجام میدادند و تمام بدهکاری و حق و حقوق کارگرای شهرداری رو دادن کاخ واس تفریح خودشون و اطرافیاشون ساختن.