اندیمشک آماده پذیرایی از ۵ میلیون مسافر نوروزی است

خورنا: معاون فرماندار اندیمشک گفت:  ۵ میلیون مسافر نوروزی وارد اندیمشک می شودند.

 
به گزارش خورنا از اندیمشک امیر حمزه بزرگی در جلسه ی فعالان و خدمت رسانان به مسافران نوروزی اندیمشک اظهار داشت: تعطیلات نوروزی فرصتی ممتاز در معرفی ویژگی های و استعداد های شهری است. 
 
معاون فرمانداری اندیمشک عنوان کرد: پیش بینی می شود ۵ میلیون میهمانان نوروزی در بخش مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور با ورود  و عبور از محورهای مواصلاتی اندیمشک به استان خوزستان وارد شدند و از ظرفیت بالای جغرافیایی و فرهنگی خوزستان بهره مند شوند.
وی گفت: لازم است از غنای بالای فرهنگی و آیین زیبای میهمانان نوروزی خوزستان در جهت معرفی ظرفیت های بلاقوه استان در جهت جذب سرمایه گذار خصوصی استفاده و زمینه رشد و شکوفایی خوزستان را فراهم کرد. 
 
بزرگی خاطر نشان کرد: شایسته از ظرفیت مسافر خیز بودن استان در تعطیلات نوروزی به منظور معرفی و تقویت الگوی توسعه پایدار استان بهره برد. 
 
وی افزود: مسافر یعنی، خیر و برکت و یک فرصت مناسب در جهت توسعه  اشتغال و درآمد زایی  و امیدواریم که بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.
 
معاون فرمانداری اندیمشک ابراز داشت: با هماهنگی دستگاهای فرهنگی و اجرایی شهرستان اندیمشک در جه پذیرایی از ۵ میلیون مسافرا نوروزی آماده شده است . 
 
وی گفت: جز ۵ کشور برتر در زمینه جاذبه های طبیعی و گردشگری هستیم اما در زمینه جذب گردشگر در رده ۵۰ قرار داریم، پس شایسته است  زمینه رضایتمندی مسافران با حفظ نظافت ، ادب و شئونات فراهم در حد کمال خود معیین شود. 
 
بزرگی عنوان کرد: استان خوزستان خوزستان و شهرستان اندیمشک با بهره مندی از یک بستر جغرافیایی منحصر به فرد و ممتاز و بهره مندی از یادمان های دفاع مقدس و بخش های عملیاتی جنگ تحمیلی از استعداد و ظرفیت بالایی در جهت توسعه صنعت گردشگری خود در بخش ها و فرصت های مختلف بهره مند است و لازم است به صورت ویزه مورد اهتمام مسئولین مربوطه قرار گیرد.