فرماندار اندیمشک

ستاد مدیریت بحران نوروزی اندیمشک آغاز به کار نموده است

خورنا: فرماندار اندیمشک گفت: اعضای ستاد بحران شهرستان در تعطیلات نوروز پاسخگوی نیازه شهرستان خواهند بود.

به گزارش خورنا از اندیمشک حمید رضا گودرزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف تقویت و توسعه خدمات به میهمانان نوروزی و نیازهای شهرستان ستاد میدیریت بحران نوروزی شهرستان در تعطیلات  سال نو پاسخگوی نیاز میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور وارد شده به شهرستان خواهند بود.
فرماندار اندیمشک عنوان کرد: با توجه به نیازهای منطقه و شهرستان ستاد مدیریت بحران شهرستان در تعطیلات نوروز با حضور تمامی اعضا فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی گفت: نظارت کامل بر فعالیت و حضور اعضا به به منظور پاسخگویی و رفع نیازهای بخش های مختلف اجرایی و اداری در شهرستان توسط فرمانداری اندیمشک تا پایان تعطیلات سال نو وجود دارد.
گودرزی خاطر نشان کرد: با توجه به رشذ میزان بارش بهاری و ارایه خدمات مطولب به میهمانان نوروزی وارد شده به شهرستان در ایام نوروز ۳ مرکز مدیریت بحران شهرستان پذیرای میهمانان نوروزی خواهند بود.
وی افزود: با همکاری بخش انتظامی و قضایی شهرستان امنیت کامل میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور وارد شده به شهرستان به صورت کامل تامین شد است .
فرماندار اندیمشک ابراز داشت: با توجه به نقش محوری و ممتاز اندیمشک در بهره مندی شبکه های راه جاده ای و ریلی و افزایش حجم میهمانان نوروزی به شهرستان تمامی اعضا ستاد مدیریت بحران لازم است از آمادگی و هماهنگی کامل و مطلوب در ارایه خدمات نوروزی در صورت نیاز برخودار باشند.