نویسنده کتاب بذار بهم شلیک کنن در گفت و گو با خورنا

مفهوم جنگ از خاطر اجتماعی ایران هرگز پاک نمی شود

خورنا: نویسنده کتاب بذار بهت شلیک کنن   گفت: جنگ مفهومی از یک باور اجتماعی و فرهنگی است و هرگز از خاطر مردم پاک نمی شود.

بهزاد نژاد احمدی در گفت و گو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: جنگی مفهومی است از منشا گرفته از قدرت فرهنگی و ارزشی انقلاب اسلامی که هیچ گاه حاضر به مساحمه با بیگانگان در جهت زدودن ارزشهای خود در قالب پیام استقلال خواهی خود نشد.
نویسنده کتاب بذار بهت شلیک کنن عنوان کرد: جنگ از یک خواست و اراده اجتماعی منشا مقاومت هشت ساله اجتماعی در بخش های مختلف عمومی و فرهنگی و اجرایی و اداری جامعه شد و بخش ها و سطوح اجتماعی مختلف را با فرهنگ مقاومت و ایثار و دفاع آشنا کرده است.
وی گفت : باور و اندیشه دفاع مقدس هنوز در باور اجتماعی ما زنده است و از خاطر تاریخی و فرهنگی  ما هرگز زدوده نمی شود.
نژاد احمدی خاطر نشان کرد: این کتاب هفده داستان با مفاهیم جنگ و اجتماعی را در خود جای
داده است تا با یک تناسب ادبی مناسب به تصویری مناسب از باور اجتماعی دفاع مقدس در سطح جامعه و عموم مردم دست پیدا کند.
وی افزود: محور این داستان تبیین مقاومت مردمی سرای در جنگ هشت ساله تحمیلی می باشد و شخصیت های این داستان پس از شهادت به بیان جلوه های ایثار و ارایه منظری متفاوت از فرهنگ دفاع و شهادت می پردازند.
نویسنده کتاب بذار بهت شلیک کنن ابراز داشت: بسیاری از مردم ایران صرفا با گناه اراده اسلامی  منطق ارزشی و  آیین عاشورایی و مذهبی و باور انقلابی خود قربانی خشونت و آتش کینه دشمنان پیام استقلال خواهی و مقاومت ملت ایران شدند.
به گزارش خورنا ، آیین رونمایی از کتاب بذار بهت شلیک کنن با الهام از مفاهیم دفاع مقدس و مفهوم اجتماعی جنگ تحمیلی با حضور جمعی از مسئولین فرهنگی و ادبی شمال خوزستان در سالن اداره ارشاد شهرستان دزفول برگزار شد.
کتاب ماه من نام تو اثر دیگری از نژاد احمدی است که در سال ۱۳۸۲ در سبد فرهنگی کشور قرار گرفت و پیش بینی می شود دیگر اثر ادبی این نویسنده با محور داستان کوتاه در سال ۱۳۹۴ منتشر شود.‌