رئیس اداره توزیع برق اندیمشک

طرح توسعه شبکه برق روستایی اندیمشک‌ اجرایی شد

خورنا:رئیس اداره توزیع برق اندیمشک گفت: طرح توسعه شبکه برق روستاهای و توابع شهری ، شهرستان اندیمشک اجرا شد.

به گزارش خورنا عبدالرضا دارچک در جمع خبرنگار اظهار داشت: در سال جاری از محل اعتبارات توزیع برق استان مبلغ سه میلیارد و دویست و شصت میلیون ریال جهت توسعه شبکه برق شهرها و روستاهای توابع شهرستان هزینه شده است.
رئیس شبکه توزیع برق شهرستان  اندیمشک عنوان کرد: با توجه به نیازهای روستاها و شهرهای توابع شهرستان بیش از ده ترانس برق در بخش مرکزی و الوار گرمسیری اندیمشک نصب شده است.
وی افزود: بیش از چهار هزار متر شبکه برق ضعیف و متوسط نیز در روستاهای توابع بخش الوار گرمسیری اندیمشک اجرا می شود.
دارچک خاطرنشان کرد: توسعه پایدار و بهره مندی عادلانه  نقاط مختلف شهرستان از جمله اهداف شبکه توزیع برق شهرستان است و پیش بینی می شود در سال آینده با رشد تخصیص اعتبارات زمینه تقویت و توسعه بهره مندی مردم شهرستان در نقاط محروم از خدمات شبکه توزیع برق اندیمشک فراهم کند.
وی گفت: اصلاح شبکه توزیع برق و افزایش سهم شهری از منابع تولید این نعمت و بهره مندی بخش های مختلف شهری از خدمات سازمان توزیع برق از جمله اهداف این سازمان است و با آغاز سال نو اجرایی می شود.
 رئیس شبکه توزیع برق اندیمشک ابراز داشت: شبکه برق شهرستان با توجه به حجم تولید مناسب نیروی برق کشور با مشکل تامین برق بخش های مختلف  شهری و عمومی مواجه نیست اما اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی های شهروندان ، با توجه به در پیش بودن فصل گرما می تواند مشکلات تامین برق تابستانی کشور را در سالهای جاری به صورت کامل حل نماید.