توسعه کمی و کیفی دوکوهه مورد توجه قرار گیرد

خورنا :فرمانده قرارگاه راهیان نور گفت: در مسیر ترویج فرهنگ انقلابی شایسته است توجه به توسعه خدمات در یادمان دفاع مقدس دوکوهه مورد توجه ویژه  قرار گیرد.

 به گزارش خورنا از اندیمشک علی فضلی جانشین بسیج مستعضفین کشور و فرمانده قرارگاه راهیان نور در حاشیه برگزاری کنگره ملی شهدای اندیمشک اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس امری غنی از ارزش های دفاع مقدس است و شایسته است استفاده از غنای فرهنگی دفاع مقدس شایسته است به صورت مناسب در جهت اعتلای بستر اسلامی استفاده شود.
جانشین بسیج مستعضفین ایران عنوان کرد: اشاعه فرهنگ شهدا در یک بستر فرهنگی مقدور است چرا که زنده نگه داشتن فرهنگ شهدا و یاد شهیدان می تواند ارزش های اجتماعی و اسلامی را به نسل های آینده منتقل کند.
وی گفت: برگزاری کنگره و انتشار کتب و رسانه های تصویری و مکتوب یک فرصت اجتماعی و فرهنگی ارزشمند در جهت انعکاس مفهوم شهادت است و شایسته است تقویت مباحث فرهنگی در جهت ترویج آیین ارزشی و اسلامی مورد اهتمام قرار گیرد.
فضلی خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با تجلی شور ایثار خود در مسیر راه امام( ره) و تاکید بر روش و عشق ولایت ، تبلور شجاعت و افتخار را در تاریخ به طنیین انداز کردند.
وی افزود: مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس  در خدمت به رزمندگان اسلام از هیچ کوششی دریغ نکردند و از ابتدا تا انتهای دوران دفاع مقدس در کنار راهیان مسیر شهدا با اراده سرشار از عشق امام( ره ) و باور اسلامی منش ولایی خود ایستادند و نام خود را بربلندای تاریخ جاودان ساختند.
فرمانده قرارگاه راهیان نور ابراز داشت: راهیان نور سرمایه معنوی کشور در انعکاس ارزشهای دفاع مقدس هستند و شایسته است از فرصت راهیان نور در جهت انتقال مفهوم ارزشی و اسلامی دفاع مقدس و آیین مذهبی سرزمین ایران اسلامی  به نسل جوان بهره برد.
وی گفت: اندیمشک با قرار داشتن یادمان های دوکوهه ، معراج گاه شهدا، پادگان کلهر، پل کرخه، و چندین یادمان دفاع مقدس در جای جای خود جلوه کربلا را در بستر غنای فرهنگی ایران اسلامی متبلور نموده است و اندیمشک استشمام عطر کربلا در دوران دفاع مقدس است.
جانشین فرماندهی بسیج مستعضفین اظهار داشت: امیدواریم با توسعه کمی و کیفی یادمان های دفاع مقدس شاهد این امر باشیم که مردم و راهیان نور سهم بیشتر از گذشته در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بازدید از یادمان های شهر یکهزار اندیمشک داشته باشند.