سردار علی فضلی در اندیمشک

ایران اسلامی ۳۴ سال است پذیرای میعادگاه دوکوهه است

خورنا:جانشین بسیج  کشور در کنگره ملی شهدای اندیمشک گفت: راهیان نور فرصت تجلی فرهنگ دفاع مقدس است.

به گزارش خورنا علی فضلی جانشین نیروهای مقاومت بسیج کشور و رئیس قرار گاه راهیان نور در کنگره ملی شهدای اندیمشک اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در دفاع هشت ساله ولایت مداری و مقاومت اسلامی را در تقویم تاریخ معاصر جاودان کردند.
جانشین بسیج کشور عنوان کرد: با اوج گیری مبارزات مردمی و  پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان اسلام از طنین انقلاب احساس خطر کردند و با پیروزی مردمی سال ۵۷ تحرکات مرزی دشمنان ایران اسلامی آغاز شد و در نهایت در سال ۱۳۵۹ به مرزهای کشور هجوم آورند.
وی گفت: دفاع مقدس مفهوم ایثار و رشادت شهدا و جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس را در جامعه گسترش داد و تجلی مقاومت و ایستادگی و ولایت مداری را در تقویم دفاع مقدس جاودانه ساخت.
فضلی خاطرنشان کرد: جای جای خوزستان خوزستان مهد شجاعت و ایثار و شهامت و شهادت است ، خوزستان با تقدیم ۲۲۰۰۰ هزار شهید ولایت مداری خود در باور اسلامی و انقلابی خود ثابت کرده است.
وی افزود: جای جای خوزستان تجلی شکوه ایثار مردمی است که با گوش جان سپرن به فرمان امام راحل بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی طنین پایمداری را در مسیر ارزشهای اسلامی ایران انقلابی متبلور نمودند.
جانشین بسیج کشور ابراز داشت: اندیمشک شهری است که در چهار آذر مقاومت و ایثار مردمش را در تاریخ به یادگار نوشتند ، تاریخ جنگ  تحمیلی رشادت های مردم اندیمشک را از یاد نمی برد.
وی گفت: مردم اندیمشک در جنگ تحمیلی و دوران پس از جنگ همواره از هیچ تلاشی در مسیر توسعه از ارزش های اسلامی انقلاب دریغ نکرده اند و نامی ماندگار از خود در مسیر انقلاب جلوه گر نمودند.
رئیس قرارگاه راهیان نور اظهار داشت: یادمان های دفاع مقدس فرصت و تجلی فرهنگ دفاع مقدس و شور شهادت مردمانی است که در مسیر ولایت و راه امام جان خود را تقدیم انقلاب در هشت سال ایستادگی ایران اسلامی کردند.
وی گفت: ایران اسلامی در جنگ تحمیلی نه تنها با یک کشور بلکه با دنیایی که از مفهوم انقلاب واهمه داشت به تبرد پرداخت چرا که انقلاب مفهومی تازه از حضور اجتماعی و سیاسی و اسلامی مردمی در عرصه های مختلف فرهنگ انقلابی بود و دنیا از تعالی مردم ایران در سرای
اسلامی و زدودن بساط طاغوت و وابستگی دل آزرده بود  و اسقلال ایران را ویرانی اهداف شوم خود در مسیر انحطاط کشور و اسلام و منطقه می دانست.
فضلی عنوان کرد: افتخار میکنم خود را اندیمشکی بدانم چرا که ایران اسلامی ۳۴ سال از حضور در کنار یادمان های دفاع مقدس اعتلای فرهنگی و تقویت ارزش های دفاع مقدس را تمرین می کند و ایران اسلامی از دوکوهه و ایستادگی سرزمین یکهزار شهدا منش و روش راستین شهدا را در سرزمبن اسلامی متبلور می کند.
وی افزود: جنگ در بخش های مختلف و روزهای پر شکوهش سرشار از افتخار و رشادت و ارزش است مردم انقلابی ایران در عملیات فتح المبین فصلی نو در تاریخ دفاع مقدس رهسپار تاریخ پرشکوه نمودند و عملیات فتح المبین سرآغاز تاریخی تازه در جنگ تحمیلی شد.
فرمانده قرارگاه راهیان نور خاطر نشان کرد: باید بدانیم اگر شهدای انقلاب و خانواده معزز این سروقامتان هشت ساله و شور ارزشی رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس نبود و آرامش کشور مهیای برگزاری  آیین کنگره ملی شهدا اندیمشک نبود و شاید در این روز ما و شما در کنار هم نبودیم.‌
وی گفت: بیست اسفندماه در سال روز روزملی یادمان های دفاع مقدس و راهیان نور ، فرصتی مطلوب در جهت شناخت مفاهیم جنگ و تقویت ارزش های انقلاب در ثروت معنوی جاودان کشور در مسیر راستین انقلاب با الهام از فرهنگ
شهادت و آیین اسلامی ایران سربلند است و شایسته است از راهیان و عاشقان سرزمین نور و میعادگاه های دفاع مقدس در جهت تقویت بستر فرهنگی و ارزشی کشور در نسل های بعد از جنگ بهره لازم را برد و بستر اسلامی کشور را تقویت کرد، ما باید بدانیم خوزستان و اندیمشک خادمین راستین فرهنگ ارزشی دفاع مقدس و راهیان نور بوده اند و این مردم ولایت مدار از هیچ داشته ای در جهت تقویت فرهنگ اسلامی دریغ نکرده اند.