دهه فجر فرصتی برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جدید با انقلاب شکوهمند اسلامی و اهداف مقدس آن است

خورنا:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک  گفت:تاکید بر احیا و استمرار ارزش‌های انقلاب اسلامی وضرورت حضور همه جانبه مردم در صحنه‌های مختلف اجتماعی خاطرنشانکرد: دهه فجر فرصتی درخشان برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جدید با انقلاب شکوهمند اسلامی و اهداف مقدس آن است.

 
به گزارش خورنا از اندیمشک،غلامرضا قربانی صبح امروز در گفتگو باخبرنگاران به تشریح برنامه های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک در دهه مبارک فجر پرداخت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، با بیان لزوم مشارکت مردم در برگزاری مراسمات دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی مناسب برای مشارکت نیروهای اجتماعی در عرصه تبیین ارزش های اسلامی دانست و گفت: نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) جلوه گر شکوه و همت مردم در زدودن طاغوت و پیروزی حق علیه باطل در تاریخ ایران اسلامی و پیروزی انقلاب است . 
 
وی گفت: مردم ایران با همت خود نقشی جاودان از شکوه اسلامی و ارزشی را در تاریخ ایران جاودان ساختند و مشارکت مردم در  توسعه و تبیین ارزش های انقلابی می تواند زمینه ساز ترویج فرهنگ اسلامی ایران به نحو مطلوب در سطح جامعه باشد. 
 
قربانی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مطلوب در جهت اشاعه ی فرهنگ ارزشی در انعکاس باور اسلامی و آشنایی جوانان بامفاهیم انقلابی است افزود : می توان از ظرفیت بالای دهه ی فجر به منظور آشنایی هرچه نیروهای جوان جامعه از گفتمان انقلاب به نحو مطلوب بهره برد و عرصه را برای کاهش آسیب های اجتماعی با گفتمان انقلابی کاهش داد. 
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد:دهه ی فجر فرصت تجلی ارزش های انقلابی و پیروزهای پی در پی انقلاب در عرصه های مختلف اجتماعی و بین اللملی است واز این فرصت طلایی به منظور انعکاس هرچه مطلوب تردستاوردهای ارزشمند ایران اسلامی با رهیری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب و دفاع هشت ساله ی مقدس و استمرار شکوه و عظمت انقلاب اسلامی در پرتو رهبری امام خامنه ای است . 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود:ما باید در ۲۲ بهمن ماه امسال با توان و قدرت هرچه بیشتر زمینه رابرای حضور هرچه باشکوه تر مردم در راهیمایی سال روز پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کنیم تا دنیا بار دیگر عظمت و قدرت انقلاب اسلامی و دلبستگی مردم به ارزش های انقلاب را، در مقابل دیدگان خود نظاره کند.
 
وی افزود: در دهه ی فجر امسال برنامه های متعددی اجتماعی و ارزشی و دینی به منظور آشنایی بهتر نسل جوان با مفاهیم انقلابی و دینی از جانب ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در اندیمشک، پیش بینی و اجرا گردیده است و انتظار می رود باهمکاری نهادهای ذی صلاح و حضور پرشور مردمی، بار دیگر مهری پر شور از منش انقلابی مردم یکهزار شهید اندیمشک را در عرصه های مختلف اجتماعی ایران اسلامی در جلوه ی شکوه مردمی آن در دهه مبارک فجر امسال با شوری دوچندان شاهد باشیم.