احمد پناهیان در دزفول: آیت الله قاضی فردی کم نظیر بود/ فرقه هــا و عرفان های کاذب حتی در جلسات قرآن هم نفوذ کرده اند/ انتقادی از کمپین من عاشق محمدم (ص) + تصاویر

به گزارش خورنا و به نقل از روناش ، شامگاه دیروز دوشنبه ، همایشی تحت عنوان “فریادگران بیداری” و به یاد شهید “نواب صفوی” و زنده یاد “شیخ رضا ابوالقاسمی” مدیر فقید حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفولی و بمناسبت دهه مبارک فجر ، در محل آستانه متبرکه امامزاده سبزقبا (ع) دزفول برگزار گردید .

در این برنامه که پخش کلیپ پیرامون این دو شخصیت فوق الذکر از برنامه های جانبی آن بود ، حجت الاسلام “بنواری” به شعرخوانی پرداخت .

سپس سخنران برنامه حجت الاسلام و المسلمین “احمد پناهیان” کارشناس مسائل حوزوی ، موسس موسسه رهپویان شهدا و موسسه فخر الائمه که از قم به دزفول آمده بود ، ضمن یادکردی از این دو سردار مبلغ دین ، شهید نواب صفوی و مرحوم ابوالقاسمی ، سیزدهم بهمن ماه سالروز عروج روحانی انقلابی ، عالم ربانی و مرد باخدا ، حضرت آیت الله “سید مجد الدین قاضی دزفولی” نماینده حضرت امام (ره) و امام جمعه فقید این شهر را گرامی داشت . وی افزود : آیت الله قاضی هم پیش از انقلاب و هم پس از انقلاب و بویژه در دوران جنگ تحمیلی و بخصوص در جایگاه محراب ، فردی کم نظیر بوده اند .

حجت الاسلام پناهیان در بخشی دیگر از سخنان خود ، اظهار داشت : از نظر استکبار و باورهای غلط ، در همین دزفول و بسیاری از شهرهای دیگر ، افرادی قصد ضربه زدن به اعتقادات مردم را دارند و در دانشگاه ها و حتی جلسات قرآن هم نفوذ کرده و فرقه ها و عرفان هایی کاذب را ایجاد نموده ، که همگی هم با سرویس های جاسوسی در ارتباط می باشند . چیزی که ما را حفظ می کند و باعث پیوند مستحکم ما با خدا و نهایتا سعادتمندی ما می شود ، اتصال به ولایت است . اعتقاد به ولایت را همه دارند ، اما می بینیم که پیغمبر (ص) ، امام علی (ع) ، حضرت سیدالشهدا (ع) و سایر انبیاء و معصومین در نهایت تنها می مانند ؛ باید اتصال به ولایت داشته باشید و همراه با امام باشید ؛ باید به اراده او عشق بورزید و به اراده او خشم و غضب کنید .

وی در ادامه در انتقادی از کمپین من عاشق محمدم (ص) ، اظهار کرد : این چه اقدام و خطای استراتژیکیست که ما انجام می دهیم ؟ یکی می آید به عزیزترین کس ما توهین و جسارت می کند و ما به او می گوییم که ما این کسی را که تو به او توهین می کنی ، دوست می داریم ؟ و کمپین من عاشق محمدم (ص) راه اندازی می کنیم ؟ رفتار دین با دشمن دین این است ؟ می گوید که در مقابل این حرکات شل و نرم برخورد نکنید . خدا به ایوب فرمود که می دانی این همه سال که مصیبت و درد و بلا دیده ای ، علتش چیست ؟ این است که هنگامی که رفتی تا با فرعون زمانت صحبت کنی ، شل حرف زدی .

این کارشناس مسائل حوزوی همچنین ادامه داد : پیامبر (ص) را در کنار سایر مقدسات قرار ندهیم ؛ جایگاه پیامبر (ص) جایگاه دیگری است ؛ ما جایگاه پیغمبر (ص) را به درستی نمی دانیم ، ما فقط به او به دید یک شخصیت خوب نورانی و مقدس نگاه می کنیم . بله ، فریاد من عاشق رسول الله (ص) هستم شعار همه ی ماست ، اما باید در برابر هجمه به قلب اسلام ، فریاد ما انتقام باشد .

موسس موسسه رهپویان شهدا و موسسه فخر الائمه در بخشی دیگر از سخنان خود ، خاطرنشان کرد : انقلاب اسلامی ایران برآمده از فرهنگ عاشوراست .

گفتنی است ، در پایان ، نشریه “شیدای ظهور” ، ویژه این یادواره در بین حاضرین توزیع گردید .