شرح و گزارشی تصویری از نمایش طنز موفق محلی”گَلونه” – دزفول

به گزارش خبرنگار روناش ، نمایش شاد ، جذاب و طنز موفق محلی “گَلونه” ، با لهجه ی شیرین دزفولی به نویسندگی و کارگردانی “محمد حسین پورکیانی” ، با هدف ایجاد لحظاتی پُر از شادی و خنده و نشاط برای مردم خوب و فهیم شهرستان دزفول ، از روز جمعه پنجم دی ماه ۱۳۹۳ ، با حضور پُرشور مردم تا زمانی که از آن استقبال به عمل آید ، در سالن شماره دو مجتمع فرهنگی سینمایی شهرستان دزفول ، در حال اجرا می باشد .

“زمان بی زمانی” ، موضوع نمایش این طنز می باشد و داستان از شخصی حکایت می کند که به واسطه ی بیماری اش ، در اعماق ذهن بیمارش تصوری غیر واقعی از آدم های اطرافش دارد و به همین دلیل این افکار آشفته ، او را به سمت گمراهی و اتفاقاتی می کشاند که در آخر …

در این نمایش آقایان محمد حسین پور کیانی ، محمد بشیری ، علی بیدلی ، و خانم ها مطیع ، زینب علی پور و فروغ علی دادی نقش آفرینی می کنند .

از دیگر عوامل این نمایش طنز محلی ، می توان به : دستیار کارگردان و بازیگردان : محمد بشیری ، سرپرست گروه و مجری برنامه : نواب خلف زاده ، منشی صحنه : خانم آل کثیر ، دکور : حمید نورآبادی ، گریم : محمد حسین پورکیانی ، موسیقی : احسان قانعی و نوید کرامت زاده ، تدارکات محمد قاسمی و رضا روشن پور و صدابردار و نورپرداز : علی کشاورز اشاره کرد .

شایان ذکر است ، علاقمندان به بازدید از این نمایش شاد و طنز محلی می توانند جهت تهیه بلیط به مجتمع فرهنگی سینمایی شهرستان دزفول مراجعه ، و یا با شماره تلفن ۴۲۴۲۱۰۴۸-۰۶۱ تماس حاصل نمایند .

* گزارش و عکس : میلاد گل داری – روناش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • صنم خییلی نمایش عالی بود و من از اینجا به کارگردان محترم جناب اقای پور کیانی خسته نباشید میگم وبه همه بازیگران نمایش گلونه
  • صنم نمایش بسیار عالی بود
  • علی خوب بود