فرماندار اندیمشک خبر داد:

رفع تعارضات جاده ی شاهزاده احمد اندیمشک

خورنا فرماندار اندیمشک گفت : با رفع معارضین موجود در جاده ی شاهزاده احمد شاهد ادامه ساخت آن خواهیم بود .

 
 به گزارش خورنا از اندیمشک،  منوچهر رحمانی  رئیس راه شهرسازی استان خوزستان صبح امروز در حاشیه سفر خود به اندیمشک با حضور مسئولین شهری اندیمشک از نزدیک با پروژه های راه و شهر سازی شهرستان اندیمشک قرار گرفت  و در گفت و با خبرنگارن  اظهار داشت: دسترس مناسب به راه های ارتباطی یکی از شاخص های توسعه در سطح کلان است و توجه مطلوب به این امر می تواند اسباب شکوفایی اقتصادی را در شاخص های مختلف فراهم نماید .
رئیس اداره ی راه و شهر سازی استان در ادامه با بیان اینکه اندیمشک نقشی محوری در شبکه ی حمل و نقل کشوری و دسترسی به محور های ارتباطی دارد توسعه ی شبکه و مسیر های ارتباطی شهرستان اندیمشک را در شکوفایی و توسعه ی استان موثر و مهم دانست و  افزود : دولت تدیبر امید از پروژه های راه شهر سازی به نحو مطلوب علی رغم مشکلات فراوان حمایت خواهد کرد . 
 
فرماندار اندیمشک نیز در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه ی راه و شهر سازی شهرستان برخی از مشکلات موجود در این خصوص را بیان نمود و خواستار رفع مشکلات پروژه های راه و شهر سازی در شهرستان اندیمشک با توجه به نقش مهم شهرستان در دسترسی به محور های موصلاتی و توجه به زیر ساخت های اقتصادی دانست . 
حمید رضا گودرزی با بیان اینکه پروژه ی  آزاد راه خرم آباد – اندیمشک یک امر ماندگار و جاودان در حوزه ی راه شهر سازی است و با افتتاح آن شاهد سهولت دسترسی ترانزیتی و عمومی مردم به شبکه ی های راه در سطح منطقه هستیم و کاهش چشمگیر تصادفات را در این محور ارتباطی با افتتاح این ازاد راه شاهد هستیم خواستار توجه به امنیت این مسیر ارتباطی و برخی مشکلات پیش رو در این محوو موصلاتی شد. 
وی در ادامه با بیان اینکه جاده شاهزاده احمد سه کیلومتر آن کار شده و آسفالت ان تمام شده و حدود ۵ کیلومتر آن زیر سازی انجام شده است اما متاسفانه وجود معارض باعث شه که تاکنون متوقف شده اما در حال رفع است.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس انشالا که باپیگیری مسءولین ونماینده محترم شهرمان مشکلات راه درسطح شهرمرتفع گردد.وشاهدشکوفایی مسیرمخصوصا درجاده صعب العبدرشاهزاده احمدبشویم