اجرای پروژه بزرگ تجاری تفریحی برج طاووس در دزفول

خورنا هوشنگ زلقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برج تجاری ـ تفریحی طاووس شامل بیمارستان فوق تخصصی و هتل پنج ستاره است که در کنار ساحل رودخانه دز چشم‌انداز خوبی برای توسعه گردشگری شهر به همراه خواهد داشت.

وی افزود: به دلیل مشکلات عمرانی که در گذشته برای پروژه رخ داد روند چشمگیری نداشته و تاکنون ۱۰ درصد طرح، پیشرفت فیزیکی داشته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول تصریح کرد: اما اکنون قرارداد، پیمانکار را تمدید کرده و مشکلات پروژه از جمله مشکل خط پرواز آن را که به دلیل ارتفاع زیاد برج به وجود آمده بود نیز برطرف کرده و تا یک ماه آینده به صورت جدی روند ساخت پروژه را آغاز می‌کنیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر دزفول عنوان کرد: اعتبار این پروژه کاملا از طریق بخش خصوصی تامین می‌شود و شهرداری دزفول نیز علاوه بر نظارت بر روند ساخت به اندازه آورده‌های خود در این پروژه سهیم است.

زلقی گفت: برج تجاری و تفریحی طاووس شامل بیمارستان فوق تخصصی و هتل پنج ستاره است که در کنار ساحل رودخانه دز چشم‌انداز خوبی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر دزفول در ادامه افزود: ساختن این برج‌ها بستری مناسب برای رونق اقتصادی منطقه از طریق ایجاد و توسعه ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری در منطقه را به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این پروژه که اشتغالزایی قابل توجهی نیز دارد حداکثر تا چهار سال آینده تکمیل می‌شود که با تدابیر سرمایه گذار، این زمان می‌تواند کاهش چشمگیری داشته باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *