فرمانده انتظامی هندیجان از برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر در این شهرستان خبر داد

خورنا وهاب شیرعلی : علی رئوفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در هندیجان اظهار داشت : بحث اعتیاد پدیده‌ای روانی و اجتماعی دارد که در خانواده‌ها و اقتصاد و فرهنگ جامعه نهفته است و پای دولت و خانواده را هم به وسط می‌آورد.
وی با اشاره به اینکه امروزه یکی از راه‌های بسیار خوب و موثر مبارزه با مواد مخدر، حضور باشکوه مردم در همایش‌ها و مانورهای مبارزه با مواد خانمان سوز مخدر است افزود: باید بحث مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد برای مردم فرهنگ سازی شود و سعی کنیم سطح اطلاعات خانواده‌ها را ارتقا بخشیم.
فرمانده انتظامی هندیجان با بیان اینکه دشمن با تمام امکانات و مواد صنعتی وارد صحنه شده و فرزندان ما را هدف قرار داده است گفت: مبارزه با مواد مخدر محدود به یک هفته و روز خاصی نیست زیرا دشمن قشر آینده ساز و نوجوانان ما و سرمایه‌های این نظام یعنی جوانان را هدف قرار داده است.
رئوفی خاطرنشان کرد: تا سال ۹۰ کمتر کسی فکر می‌کرد شیشه و کراک جانشین تریاک و حشیش و هروئین شود اما امروز نیمی از معتادان کشور را افراد ۱۷ تا ۲۰ سال تشکیل می‌دهد که این خود زنگ خطری برای همه است.
وی ادامه داد : در بحث مبارزه با مواد مخدر همه می‌توانند سرنوشت ساز باشند و در این زمینه تبلیغات، خیلی موثر است.
فرمانده انتظامی هندیجان گفت : از هر وسیله‌ای باید علیه پدیده اعتیاد تبلیغ کرد، از سخنرانی گرفته تا نصب بنر و مباحث ورزشی در این مقطع حساس، و تمام دستگاه‌های دولتی باید کمر همت را ببندند.
رئوفی ادامه داد: آموزش و پرورش قشر عظیمی از فرزندان این مملکت را در اختیار دارد و تاکنون کارهای فرهنگی خوبی در زمینه مبارزه با اعتیاد انجام داده و البته باید بیشتر تلاش کنند.
وی همچنین عنوان کرد : اقدامات بسیار خوبی توسط ادارات سطح شهرستان انجام شده و ظرفیت‌های بسیار خوبی برای بحث مبارزه با این پدیده شوم در منطقه وجود دارد.
فرمانده انتظامی هندیجان با اشاره به اینکه با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان برخورد کرده‌ایم گفت: این معضل اجتماعی از سرطان بدتر است و امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدای زیادی را در این راه تقدیم کرده است.
رئوفی اضافه کرد : در مبارزه با سوداگران مرگ، هیچگاه از مبارزه خسته نمی‌شویم و با دلسوزی کار را ادامه می‌دهیم زیرا آثار این پدیده اجتماعی از جنگ نظامی بدتر است و در این کار نیاز به همکاری مردم خوب و ولایتمدار شهرستان داریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *