امام جمعه موقت هندیجان: حزب‌الله لبنان رژیم صهیونیستی را خوار و ذلیل کرد

خورنا وهاب شیرعلی : حجت‌الاسلام جعفر بنی‌سعید در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهار داشت: اسلام اجازه نمی‌دهد که مسلمانان مظلوم و ظلم‌پذیر باشند و در قرآن به ما دستور می‌دهد که تجاوز را با قدرت جواب دهید تا دشمن احساس ذلت و خواری کند.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در طول ۶۰ سال گذشته هر وقت دلش خواست حمله کرده و مردم بی‌پناه را به خاک و خون کشیده، افزود: در این چند سال شاهد هستیم که چگونه رژیم صهیونیستی به دست حزب‌الله گرفتار شده و هر حمله و تجاوز او چه در لبنان و چه در غزه بی‌جواب نمانده است.
امام جمعه موقت هندیجان ادامه داد: همه مشاهده کردند که چگونه با انجام این حمله شجاعانه حزب‌الله، رژیم صهیونیستی خوار و ذلیل شد و تمام معادلات نظامی و اطلاعاتی آنها بهم ریخت و نشان داد دوران یکه‌تازی اسرائیل تمام شده است.
وی خاطرنشان کرد: حزب‌الله لبنان پاسخ قاطعانه و کوبنده‌ای به این رژیم مجعول داد و ثابت کرد رژیم صهیونیستی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
امام جمعه موقت هندیجان عنوان کرد: عملیات میدانی حزب‌الله لبنان جواب محکمی به تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی بود و یک پیروزی بزرگ به شمار می‌رود.
بنی‌سعید در پایان متذکر شد: دشمنان اسلام باید همیشه احساس ترس و وحشت کنند و مسلمانان بدانند تنها راه پیروزی در برابر کفار مقاومت است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *