تنوع برنامه ها در ایام دهه فجر در خرمشهر

خورنا فرماندار خرمشهر از تنوع برنامه ها در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خرمشهر: ولی اله حیاتی در جلسه کنفراس خبری که باحضور خبرنگاران خبرگزاریها و نشریات محلی برگزار شد،اظهار داشت: در دهه فجر امسال با استعانت از خداوند قادر و متعال و اهتمام ویژه دولت تدبیرو امید، ۴۰ پروژه با اعتبار۶۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
وی افزود: این پروژه ها در بخش های مختلف صنعتی ، کشاورزی ، آب و خاک به بهره برداری می رسد.
حیاتی تصریح کرد: در اولین روز دهه فجرهمزمان با ورود معمار کبیرانقلاب ، مراسم رژه خودرویی و حمل تمثال امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا محل گلزار شهدا صورت میگیرد و مدیران و مسئولین بار دیگر با شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان ، برگزاری صبحگاه مشترک دانش آموزی ، افتتاح نمایشگاه کتاب ، ویزیت رایگان ، شب شعر، دیدار با خانواده معظم شهدا ، محفل انس با قرآن ، جشنواره های ورزشی ، اکران رایگان فیلم جشنواره مردمی عمار، جشن های ویژه بانوان ، اهدای خون و برگزاری جشن درمناطق روستایی و افتتاح پروژه های عمرانی را از دیگر برنامه های این دهه دانست.
فرماندارخرمشهر برحضور حماسی و پرشورمردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد وبیان داشت:تمهیدات لازم برای حضور باشکوه مردم اندیشدیده شده و امسال مسیر آن از میدان مقاومت تا مسجد جامع خواهد بود.
فرماندار خرمشهر دهه فجررا فرصتی ارزشمند برای تجدید بیعت و میثاق مجدد با شهدای گرانقدر دانست و افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است.
حیاتی خواستاردیدارهای مردمی و چهره به چهره مدیران ومسئولین اجرایی شهرستان درمساجد و حسینیه ها در طول ایام ا… دهه فجر شد وافزود:این فرصت مغتنمی است که مردم از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با مسئولین حل و فصل نمایند.
وی از آغازعملیات بهسازی ۱۸ روستای حوزه شهرستان خرمشهرخبرداد وعنوان کرد: این طرح با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان با مشارکت منطقه آزاد اروند در دهه فجر اجرا و عملیاتی خواهد شد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *