افتتاح ۳۷ پروژه عمرانی در روستاهای شادگان

خورنا سرپرست بخشداری مرکزی شادگان گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی ۳۷پروژه عمرانی در روستاهای شادگان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، نعمت‌الله آلبوغبیش صبح امروز در جمع دهیاران بخش مرکزی این شهرستان، اظهار داشت: در دهه مبارک فجر سال جاری برنامه‌های متعددی توسط دهیاران بخش مرکزی اجرا خواهد شد.

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، عطر افشانی گلزار شهدای بوزی، جنگ شادی و جشن پیروزی انقلاب، دیدار مردم با مسئولان و افتتاح پروژه‌های عمرانی، احداث پل، جاده روستایی، توسعه باغات روستای نهر شهاب، لایروبی نهرهای بوزی و محروگی و حدود ۳۷ پروژه روشنایی و بهسازی معابر در ۲۶ روستا از جمله برنامه‌هایی است که در دهه فجر سال جاری در روستاهای بخش مرکزی اجرا خواهد شد.

سرپرست بخشداری مرکزی شادگان عملکرد دهیاران این بخش را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: تعداد ۶۸ دهیار بخش مرکزی با وجود اعتبارات بسیار اندک، با ایجاد تعامل تنگاتنگ با اعضای شورای اسلامی و مدیران ادارات و پیگیری مستمر مشکلات روستاهای مربوطه، توانستند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهند.

آلبوغبیش ادامه داد: به طوری که این دهیاران هم‌اکنون بیش از ۳۷ پروژه عمرانی روستایی با اعتباری نزدیک به ۶ میلیارد ریال در دست اجرا یا اجرا شده دارند که در دهه مبارک فجر به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: بخش مرکزی شادگان وسیع‌ترین و پر جمعیت‌ترین بخش‌های شهرستان شادگان است که شامل ۴ دهستان، ۱۳۵ روستا و ۶۵ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۸۸ روستا دارای شورای اسلامی و ۶۸ روستا دارای دهیاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شادگان از سه شهر بنام شادگان، خنافره و دارخوین و سه بخش مرکزی با ۶۸ دهیار، بخش خنافره ۱۴ دهیار و بخش دارخوین ۱۰ دهیار تشکیل شده است و در مجموع ۳ شهردار و ۹۲ دهیار در حال انجام وظیفه دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *