شهردار بندرماهشهر: مرکز تفریحی خور، نوروز امسال آماده بهره برداری و استفاده میهمانان نوروزی است

خورنا شهردار بندرماهشهر با تشریع برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری دربهار ۹۴ بیان داشت: با تشکیل ستاد نوروزی شهرداری با ۹ کمیته فرعی واجرای دهها برنامه متنوع و آماده سازی شهر ضمن دعوت از هموطنان عزیزاز آمادگی شهرداری برای میزبانی از مسافرین نوروزی و کاروانهای راهیان نور خبرداد .

مهندس غلامحسین کمایی افزود: علاوه برتشکیل ستاد نوروزی ا، اقدامات اولیه شامل لکه گیری معابر، آماده سازی و تجهیز پارکهای سطح شهر، تامین و راه اندازی سرویس های بهداشتی ، روشنایی معابر و پارکها ، نمازخانه ها ، تکمیل مبلمان شهری ، نصب مجموعه بازی کودکان و وسایل مختلف ورزشی ، رنگ آمیزی جداول ، خط کشی معابر ، نقاشی های دیواری ، نصب المان های جدید ، ساماندهی دست فروشان ، بهبود فضای سبز شهری و گل کاری بلوارها و میادین ، برپایی سفره های هفتسین ، فرصت مناسبی را جهت استقبال از میهمانان نوروزی فراهم نموده است ..

شهردار بندرماهشهر درادامه خاطر نشان کرد: برای نخستین بار پارک مسافر در ورودی شهر از سمت هندیجان با فضایی مناسب و امکانات ویژه احداث گردیده که مهیای استقبال و اسکان میهمانان نوروزی می باشد .

ایشان همچنین با اشاره به احداث مجموعه تفریحی و قایقرانی و اسکله تجاری در حاشیه خور گفت: این مجموعه زیبا فرصت مناسبی برای بهره بردن از زیبایی حاشیه خلیج فارس است.

وی افزود: سعی خواهیم کرد در فاصله باقی مانده تاپایان سال حداکثر امکانات را در این مجموعه فراهم نمائیم تا شهروندان عزیز و میهمانان نوروزی بهار دل انگیزی را در این مکان تجربه نمایند .

وی اذعان داشت: گرچه فضای فعلی هنوز کامل نگردیده ، لکن با تلاش شبانه روزی مجموعه شهرداری امکانات رفاهی شامل سرویس های بهداشتی ، آلاچیق ، سایبانهای متنوع و قایقرانی در این محل پیش بینی گردیده که به انجام خواهد رسید .

مهندس کمایی در ادامه یادآور شد: با توجه باینکه ایام فاطمیه مصادف است با نوروز، سعی شده تا برنامه ها و جشنواره های نوروزی به شکلی برگزار شود که شان و حرمت این ایام حفظ گردد .

وی ادامه داد: بمنظور رفاه حال شهروندان و بهره گیری بیشتر میهمانان از نوار ساحلی خور و اسکله تجاری ، هماهنگی لازم با فرمانداری و منطقه انتظامی شهرستان صورت گرفته است .

مهندس کمایی با تاکید برحفظ و پاکیزگی شهر در طول ایام تعطیلات نوروزی اظهار داشت ، تمهیدات لازم برای تامین نظافت و بهداشت عمومی شهر ، پارکها و محل اقامت مسافرین نوروزی پیش بینی گردیده است وی همچنین از فعال بودن میدان عرضه میوه و تره بار، کشتارگاه ، ناوگان اتوبوس رانی و تاکسیرانی و ،نیز آتش نشانی در طول این ایام خبر داد و خاطرنشان نمود: که ستاد نوروزی شهرداری بندرماهشهر در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی و کاروانهای راهیان نور می باشد .

وی در پایان  سفری خاطره انگیز و اقامتی خوش را برای هموطنان عزیز در استان زرخیز و شهید پرور خوزستان بویژه شهرستان بندرماهشهر آرزو نمود .

گفتنی است احمد قنواتیان مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری که از تجارب خوب و ارزنده ای در زمینه ستاد تسهیلات نوروزی در سالهای گذشته برخوردار می باشد از سوی شهردار محترم به عنوان مسئول ستاد تسهیلات نوروزی این شهرداری تعیین و منصوب گردید.