پشت پرده تخریب شورای اهواز به روایت سه عضو شورا !

خورنا نشست علنی این هفته شورای شهر اهواز بیشتر حول واتس آپ و شبکه های اجتماعی و انتقادات صورت گرفته در این شبکه ها علیه شورا ، شکل گرفت.

در این نشست زیبا صالح پور، سبزعلی و حسین حیدری هر یک به نوبه خود از مطالب مطرح شده در این شبکه ها از سوی افراد خاص!  گلایه کردند و انتقادات علیه شورا را منفعت طلبی برخی ها ارزیابی نمودند و گفتند که برخی ها که از قضا پست و مقامی در شهرداری دارند پشت پرده تخریب شورا هستند!

زیبا صالح پور اولین عضوی بود که نطق غرّایی در این زمینه کرد و گفت که نهاد شورا بر اساس قانون اساسی آغاز به کار کرده اما متاسفانه عده ای مغرضانه و یا نادانسته به دنبال تخریب این نهاد مردمی هستند.

وی این را هم گفت که بعضی از این افراد را پی گیری کردم ببینم چه کی هستند و فهمیدم حقوق بگیران شهرداری هم در زمره همین منتقدان اند! این نیز گل بوده و به سبزه نیز آراسته شد.

صالح پور گفت که ممکن است ما از نظر فردی در یک جایی خطاهایی داشته باشیم ولی شما حق ندارید کل نهاد را زیر سوال ببرید و بر نهاد شورا بتازید یکی می گوید شورا در خواب زمستانی است آن یکی می گوید شورا شعار داد و امروز از آن جوهره درونی خود برگشته است. از کجا به این قضیه رسیدید؟ یقینا مغرض هستید.

حسین حیدری نیز دومین عضو شورای شهر بود که از هیات رییسه شورای شهر درخواست کرد این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری کند.

سبزعلی نیز دیگر عضو شورای اهواز بود که در ادامه سخنان صالح پور و حیدری گفت که طرف آمده بچه اش را استخدام کنیم گفتیم نمی توانیم.

گفت چرا؟ گفتیم ما که استخدام نمی کنیم بروید یقه شهردار را بگیرید. حالا این فرد آمده علیه شورا می نویسد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سربندر اعضاى محترم شوراى اهوار اینها راکه شما میفرمایید تخریب نمى باشد وعین ازادى تبادل اطلاعات است این طور نیست که مثلا اظهار نظرى که با نیت انقاد وتحول وتاثیر گذارى بر افکار عموم مردم ،صورت بگیرد،شما ان را تحت اسو تخریب شورا لابد نظام ...،حساب کنید!وهمینطور خودتان راعین حق بپنداریدوانظار داشته باشید قواى نظام وقضایی بگیر وببند کنند!طبق همان قانون اساسى وبالاتر از قانون اساسى ،که قانون طبیعى میباشد،افراد جامعه ،بدون اجازه وبه طور ازاد حق انتقاد وتبادل اطلاعات وتولید خبر رادارند! انتقاد که ذاتا بانیت ارتقا وبهبود وضع موجود صورت میگیرد،وطبعتا وضع موجود را سعى در تعدیل واصلاح ،به ذعم منتقد ،دارد.ومنتقد تعهدى نسبت به مخاطب ندارد!تنها تعهدى که دارد به حقیقت است وبس!شما اگر فکر میکنید انتقادات به فکر خودتان مخرب شورا هست!وخاطبین که همین مردم هستند بلا فاصله تحت تاثیر قرار میگیرند وعقلشان به چشمشان است!که نباید ناراحت باشید !این کوی واین میدان !تمام رسانه ها شب وروز در اختیارتان !تا میتوانید جواب این انتقادات مخرب را بدهید وخاطبین حالا یا زودباورند یا دیر باور!شما که مانعى سر راه بالا رفتن بر منبرتان نیست!بفرمایید بروید بالى منبر! ما تمام گوش منتظر شماییم تا پاسخهایتانرا با این مخربها،چک کنیم وحق رابه شما بدهیم! ثانیا واسه یه دستمال دزدی ،قیطریه راکه به اتش نمیکشند!ازطرف دیگر اون که در شهردارى کار میکند ودر ازاى ان حقوق میگیرد!شهردارى که چیزى مثل مال شخصى نیست!که در ازاى کار وزحمت بخواهد منت بگذارد!