برجسته‌ترین ویژگی سازمان دانشجویی وجود همگرایی و همکاری بین تمام اعضایش بود

خورناحسین نقاشی در رابطه با خروج اعضای سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار از این حزب گفت: فعالیت‌های سازمان دانشجویی از آغاز تا به امروز هماهنگ بوده و سطح فعالیت‌های تشکیلاتی این سازمان قابل قبول بوده است.  برجسته‌ترین ویژگی نیز همراهی و هماهنگی بین اعضای سازمان دانشجویی بوده است.

این فعال اصلاح‌طلب با اشاره به وجود همدلی در این گروه خاطرنشان کرد: معولا در تشکل‌های دانشجویی و شاخه‌های دانشجویی و جوانان احزاب یک نوع رقابت کاذب در فعالیت‌های اعضا به وجود می‌آید، اما در درون سازمان دانشجویی همگرایی و همکاری در بین تمام اعضا کاملا مشخص بود.

نقاشی افزود: امیدورام که فعالیت اعضای سازمان دانشجویی ادامه پیدا کند. به هر حال وجود هر مجموعه اصلاح طلب برای جریان جریان اصلاحات و منافع ملی کشور مفید و موثر است. با توجه به کارنامه مثبت سازمان دانشجویی در سالهای گذشته، اعضای مستعفی به فعالیت‌های در سایر تشکل‌ها ادامه بدهند.

این فعال سابق دانشجویی در پایان تاکید کرد: بعید می‌دانم که اعضای سازمان دانشجویی بدون تصمیم مشخص به استعفای جمعی دست زده باشند، چون منطقی به نظر نمی‌رسد مجموعه‌ای که تا الان عملکرد مطلوبی داشته، یکباره از کار تشکیلاتی منصرف شود. به نظر من طرح و برنامه جایگزین دارند.