برگزاری جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه با مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان

خورنااطلاع رسانی یکی از ابزارهای اصلی برای تبییناهداف و دستاوردهای نظام و انقلاب است.

مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکزخوزستان در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه که شب گذشته در سالن جلسات صدا و سیمایاین مرکز برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: منظور از برگزاری این جلسه هم اندیشیبرای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه دهه فجر در استان خوزستان و اطلاع رسانی مناسب ازرسانه های استان است.

رحیمی با بیان اینکه اطلاع رسانی یکی از ابزارهایاصلی برای تبیین اهداف و دستاوردهای نظام و انقلاب است، تصریح کرد: ایام الله دهه فجربهترین فرصت برای تحقق این مهم است.وی گفت: معرفی و انعکاس اخبار دهه فجر بیانگرتلاش مسوولان انقلاب اسلامی ایران برای خدمت بیشتر و صادقانه به مردم است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی دهه فجر خوزستانبه نقش مهم اصحاب رسانه در مشارکت و حضور حداکثری مردم در دهه فجر اشاره و اظهارکرد:مهمترین وظیفه اصحاب رسانه  فراهم کردنبستر مناسب برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در مراسم یوم‌الله دهه فجر است.

رحیمی با علام برنامه های دهه فجر صدا وسیمای مرکز خوزستان، گفت: امسال شبکه استانی در یام الله دهه فجر برنامه های متنوعو متفاوت تر از پارسال برای مردم تهیه و پخش خواهد کرد.

مدیرکلصدا و سیمای مرکز خوزستان برنامه های همچون ضبط و پخش زنده جشن های انقلاب شهرهایاستان، مستندهای مختلف از مبارزات مردم خوزستان و غیره را از دیگر برنامه های شبکهاستانی در دهه فجر امسال عنوان کرد.

رحیمی در ادامه بابیان اینکه عشق و ارادتمردم به آرمان‌ها، ارزش‌های انقلاب، امام رحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والامقامسرلوحه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز خوزستان است، افزود:ایام‌الله دهه فجر دریچه وفضای خوبی با ظرفیت زمانی مناسب برای اطلاع‌رسانی درباره خدمات نظام جمهوری اسلامی  است.

وی گفت: باتوجه به ضرورت گرامیداشت دهه مبارکفجر و اهمیت اطلاع رسانی همه جانبه، ضروری است که هم افزایی رسانه‌ای دراستانایجاد شود.

رحیمی در پایان با اشاره به مشکلاتی که به‌دلیل تحریم‌ها و یا کج‌سلیقگی‌ها متوجه مردم شده است، گفت: دهه فجر بهانه‌ و فرصتیاست تا از آن برای حمایت از پیشکسوتان انقلاب اسلامی، انتقال دستاوردها و نیز دمیدنروح امید و نشاط به مردم بهره‌برداری کرد.

گفتنی است: همچنین در این جلسه برخی ازاصحاب رسانه به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.