ایران اسلامی پیشتاز مقابله با استکبار جهانی

تجمع اعتراضی مردم اندیمشک در پاسخ به هتک حرمت نبی اکرم ( ص)

خورنا: تجمع اعتراض مردم شهر یکهزار شهید اندیمشک در پاسخ به هتک حرمت فخر عالم امکان، نبی خیر و رحمت حضرت رسول اکرم( ص) در گلزار شهدای اندیمشک و با حضور پر شور مردم
برگزار شد.

IMG-20150123-WA0003

به همت حوزه مقاومت بسیج ۳ شهری مالک اشتر و قرارگاه فرهنگی مسجد قرآن و عترت تجمع بزرگ اعتراض به هتک حرمت پیامبر اکرم در گلزار شهدای اندیمشک برگزار شد.

IMG-20150123-WA0003
به گزارش خورنا تجمع با قراءت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع شد و برادر سید مسعود موسوی پیام امام خامنه ای مدظله العالی را در پی اهانت صهیونیسم جهانی و استکبار جهانی به ساحت مقدس نبوی قراءت نمود.
IMG-20150123-WA0001
سپس امام جمعه الوار گرمسیری و ریاست محترم حوزه علمیه امام جعفر صادق ع به بیان اهداف شوم آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب در هتک حرمت هر از چندگاه به ساحت پیامبر عظیم الشان اسلام و اسلام عزیز پرداختند و مسلمانان جهان و بالاخص هم میهنان ایران اسلامی را پیشتاز مقابله با نقشه های پلید استکبار جهانی معرفی نمودند.

IMG-20150123-WA0004
تجمع با قرا ءت بیانیه پایانی و شعارهای مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسراییل،مرگ بر ضد ولایت فقیه،حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست حضار و امضای حاضرین به اتمام رسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس لبیک یا رسول الله خدا خیرتون بده خسته نباشید
  • محمدمهدی میشناسمش 😂 اسم ایشون آقای روشنی هست و در اندیمشک کوی قائم زندگی میکنه و مشتری فابریک فروشگاه پردیس هست سمت بیمارستان امام علی بالا تر😐😂