شهردار شوشتر: ایستگاه دوچرخه سواری در شوشتر افتتاح می شود/ تدابیر شهرداری شوشتر برای عید نوروز

خورنا شهردار شوشتر  گفت : ایستگاه شهری دوچرخه سواری با ۳۴ دوچرخه به زودی در پارک داریون شوشتر افتتاح می شود .

آرش دُر افزود : ایستگاه شهری دوچرخه سواری به منظور ایجاد فرهنگ دوچرخه سواری در بین جوانان و مردم شوشتر و به جهت کاهش آلودگی هوا و حفاظت از محیط زیست و تشویق مردم به استفاده از دوچرخه به جای خودرو و موتورسیکلت در شوشتر افتتاح می شود .

وی خاطرنشان کرد : در صورت استقبال مردان و زنان شوشتر از ایستگاه دوچرخه سواری و حفاطت و نگهداری از این دوچرخه ها ، قطعا در آینده ایستگاههای شهری دوچرخه سواری در شوشتر راه اندازی خواهد شد تا فرهنگ دوچرخه سواری به جای استفاده از وسیله نقلیه در بین شهروندان شوشتر نهادینه شود .

او اظهار داشت : در صورتی که مردم شوشتر همانند سایر کشورهای پیشرفته مانند هلند که فرهنگ دوچرخه سواری به جای استفاده از وسیله نقلیه نهادینه شده است از دوچرخه در خیابانها و معابر شوشتر استفاده کنند ، این شهرستان از جمله پاکیزه ترین شهرهای ایران معرفی خواهد شد .

آرش دُر همچنین از رونق پروژه های روکش آسفالت در شوشتر خبرداد و گفت : خیابان پشت مقام براءبن مالک و خیابان منتهی به مسجد جامع شوشتر روکش آسفالت شد و به زودی یکی از خیابانهای بهارستان فرهنگ شهر نیز آسفالت می شود .

وی تصریح کرد : بلوار میدان امام حسین شوشتر نیز به زودی روکش آسفالت می گردد .

شهردار شوشتر همچنین گفت : سٍت کامل ورزشی نیز در بلوار سلامتی امیرکبیر شوشتر نصب می گردد تا شهروندانی که برای پیاده روی و سلامتی به بلوار امیرکبیر مراجعه می نمایند از امکانات ورزشی بهره مند گردند ضمن اینکه در روزهای گذشته نیز روشنایی و نیمکتهای بلوار امیرکبیر شوشتر نصب گردید .

آرش دُر افزود : اگر شهروندان عوارض خود مانند عوارض سالیانه خودرو ، موتورسیکلت ، ساختمانی ، پسماند و آتش نشانی را به شهرداری شوشتر پرداخت نمایند مطمئن باشند که شهرداری خدمات بیشتری مانند آسفالت ، پیاده روسازی خیابانها ، احداث پارکها ، افزایش فضای سبز ، روگذر و غیره را به مردم شوشتر خواهد داد .

شهردار شوشتر در پایان خاطرنشان کرد : شهرداری شوشتر برای عید نوروز ۱۳۹۴ تدابیر ویژه ایی را در دستور کار خود دارد تا این شهرستان برای استقبال و مهمان نوازی از مسافران و جهانگردان آمادگی بیشتری داشته باشد ./

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *