برگزاری «کنگره ملی شعر خلیج فارس» به میزبانی هندیجان در سطح کشوری و ملی خبر داد

خورنا وهاب شیرعلی : احمد جعفری‌نسب در نشست صمیمی با اعضای انجمن شعر شهرستان که با حضور حسین پوردوستعلی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان و چند تن از خبرنگاران محلی در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت : بحث کنگره شعر خلیج فارس در هندیجان که یک شهر تاریخی است و مردم خوب و با فرهنگی دارد به علل مختلفی مورد توجه قرار نگرفته و در کشور خوب معرفی نشده است.
وی با تأکید بر اینکه هندیجان از نظر زیرساخت و پتانسیل‌ها باید معرفی شود افزود : در سال گذشته کنگره شعر خلیج فارس در سطح بالایی برگزار شد اما آنطور که انتظار داشتیم کارها پیش نرفت.
فرماندار هندیجان اضافه کرد : سال آینده تلاش می‌کنیم این کنگره ملی پرمحتواتر و بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود و نتایج خوبی برای شهرستان داشته باشد.
جعفری‌نسب گفت : باید بتوانیم شعر خلیج فارس را در کشور مجددا مطرح کنیم و به‌عنوان فرماندار این شهرستان بندری اعتقاد دارم که بندر بحرکان پتانسیل بزرگی‌ست در تمام زمینه‌ها که باید معرفی شود.
وی با بیان اینکه برای اجرایی شدن این امور همت و پشتکار جوانان و مسئولان شهرستان نیاز است افزود : به همت مردم و مسئولان باید برای مسافرانی که از سراسر کشور به هندیجان سفر می‌کنند خاطرات خوب و به یاد ماندنی را ایجاد کرد.
فرماندار هندیجان با اشاره به اینکه باید از همین امسال استارت کار را زده و کنگره‌ای باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار کنیم گفت : در زمینه تامین بحث بودجه نیز پیگیر خواهیم بود و در همین راستا همه برای رونق هندیجان به سوی جلو پیش می‌رویم.