انجمن اسلامی معلمان تا حصول نتیجه مسائل فرهنگیان را پیگیری خواهد کرد

خورنا رییس انجمن اسلامی معلمان خوزستان از پیگیری مطالبات فرهنگیان از طریق مراجع قانونی در کشور خبر داد.

سیدجابر موسوی در گفتگو با شوشان گفت: انجمن اسلاممی معلمان خوزستان همراه  و همگام با انجمن اسلامی معلمان  کشور به طور مستمر پیگیر مطالبات به حق فرهنگیان ، مسائل و مشکلات انان به ویژه مشکلات معیشتی آنان از طریق گفتگو، جلسات مشترک و ارسال نامه به نهادهای تاثیرگزار از جمله مجلس شورای اسلامی ، هیات دولت ، وزراتخانه متبوع می باشد.
رییس انجمن اسلامی معلمان خوزستان افزود: در این نامه های  جداگانه انجمن اسلامی معلمان بر حمایت از سیاست های مدبرانه دولت تدبیر وامید تاکید کرده و خواستار احقاق حقوق به حق قشر زحمتکش فرهنگی  شده ایم.
موسوی یادآورشد: انجمن اسلامی معلمان از همه  فرهنگیان عزیر می خواهد با توجه به شرایط حساس و خطیر کشور مطالبات بحق خود را از طریق مراجع قانونی  دنبال کنند . در این راستا انجمن اسلامی معلمان نیز تا حصول نتیجه مسائل و معضلات فرهنگیان و آموزش و پرورش را پیگیری خواهد کرد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • صیدرضا پاپی آقای موسوی سلام . ما معلمان اندیمشک نماینده ای در این انجمن نداریم . خواهشمند ترتیبی اتخاذ تا معلمان اندیمشک هم نماینده ای را انتخاب و به این انجمن معرفی کنند . البته شنیده شده یک نفر بدون اطلاع ما معلمین خود را نماینده معلمین اندیمشک معرفی کرده . ما این فرد را تایید نمی نماییم و می خواهیم خودمان کسی را انتخاب کنیم و نماینده انتصابی را نمی خواهیم .