انتشار فراخوان کنگره سراسری ادبی دوکوهه اندیمشک

خورنا:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک از انتشار چهارمین فراخوان کنگره سراسری ادبی دوکوهه خبر داد.به گزارش اندیمشک جوان، حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی امروز اظهار کرد: فراخوان ارسال آثار ادبی برای شرکت علاقمندان در چهارمین کنگره سراسری ادبی دوکوهه با موضوع ملک ملکوت منتشر شد.

به گزارش فارس وی افزود: موضوع این کنگره ادبی که در حوزه شعر و داستان برگزار خواهد شد ادبیات پایداری و پادگان دوکوهه اندیمشک است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک اضافه کرد: این کنگره با هدف نکوداشت ادبی پادگان دوکوهه، سرزمین صحنه‌های حماسه دوران دفاع مقدس، بازخوانی و بازنمایی صحنه‌های حماسه و حدیث شهیدان سرسپرده این دیار برگزار می‌شود.

مهدوی بیان کرد: آثار ارسالی بصورت تایپ شده بر روی کاغذ A4 (یک طرف) با ذکر کامل مشخصات در سه نسخه باشد.

این مسئول فرهنگی عنوان کرد: حداکثر آثار ارسالی به این کنگره ادبی ۳ نسخه است و در این خصوص محدودیت سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: اولویت با آثاری است که برای نخستین بار ارائه شده باشد ضمن اینکه در بخش شعر قالب آثار آزاد و در بخش داستان قالب آثار، داستان کوتاه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی اینترنتیershad. ank70@yahoo. com ارسال نمایند.

وی در پایان افزود: آیین پایانی این کنگره در روز ۱۵ اسفند با حضور هنرمندان مطرح کشور در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

کنگره ادبی دوکوهه با نام ملک ملکوت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن‌های شعر و داستان شهرستان اندیمشک و مساعدت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به صورت سراسری و در دو بخش شعر و داستان کوتاه برگزار می‌شود.