استاندار خوزستان: ادارات خوزستان ملزم به ‌‌خرید تولیدات داخلی هستند/ در این زمینه دستگاه‌های اجرایی که تمکین نمی‌کنند باید شناسایی شوند

خورنا عبدالحسن مقتدایی بعد از ظهر امروز در جلسه خرید کالای داخلی استان که در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد اظهار کرد: همه ادارات و شرکت‌هایی که در خوزستان فعالیت می‌کنند برای کمک به ایجاد اشغال و رونق چرخه تولید استان ملزم به اجرای دستورالعمل خرید تولیدات داخلی هستند.

وی با بیان اینکه استفاده از تولیدات استانی، هزینه ملی را کاهش می‌دهد اضافه کرد: استفاده از تولیدات داخلی موجب کاهش هزینه بخش حمل و نقل، سوخت، انبارداری و سایر هزینه‌ها می‌شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اگر به دنبال امنیت در خوزستان هستیم باید به فکر ایجاد اشتغال باشیم و یکی از راه‌های ایجاد اشتغال نیز حمایت از تولیدات استانی است. مقتدایی در ادامه گفت: با توجه به اینکه در ابتدای هر سال شرکت‌ها برای کارکنان خود خرید عمده انجام می‌دهند باید به گونه‌ای عمل شود که تمام این خریدها برای سال نو از تولیدکنندگان داخل استان تهیه شود. وی عنوان کرد: شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی که از مصوبه خرید تولیدات داخل استان تمکین نمی‌کنند باید شناسایی و مشخص شوند.

استاندار خوزستان در پایان گفت: امسال با نظم دادن به خرید تولیدات صنایع دستی خوزستان، در فرصت‌های مناسبی در بخش صنایع دستی، اشتغال ایجاد و زمینه توسعه و تولید این منظور در استان فراهم شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • عباس حیدری درودبر استاندار عزیز.واقعا تو این مدت فوق العاده بود... امیدوارم دراینده نزدیک نگاه ویژه ای به شهرتجاری بندرامام خمینی داشته باشد.