آیت الله موسوی جزایری: شرکت نفت و نیشکر از استخدام نیروهای غیربومی درخوزستان باید خودداری کنند

خورنا ˈ آیت الله سید محمد علی موسوی جزایریˈ در خطبه های نماز جمعه اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز اظهار داشت: متاسفانه شرکت نفت درخوزستان که به عنوان یکی از شرکت های بزرگ اقتصادی کشور است اکثر نیروهای خود را از افراد غیربومی جذب می کند این در حالی است که با وجود جمعیت بالا در استان میزان بیکاری در خوزستان بسیار زیاد است.

وی گفت: شرکت توسعه نیشکر نیز با گرفتن زمین برای فعالیت های خود صاحبان این زمین ها را جذب کار نمی کند و از نیروی غیربومی استفاده می کند و این عوامل باعث رشد بیکاری در استان می شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: این عملکرد برخی از شرکت ها و سازمان ها در استان را به شدت نادرست می دانم و تقاضا دارم این رویه تغییر کند و ازنیروهای بومی برای اشتغال استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به سفر اخیری که به کشور سوریه با دعوت نماینده ولی فقیه درسوریه داشتند اظهار داشت: در این کشور برای حضور در کنفراسی سفر کردم و در این سفر قرار دادی بین کشور سوریه و استان خوزستان به منظور همکاری دانشگاه امیرالمومنین استان و دانشگاه سوریه منعقد شد.

آیت الله موسوی جزایری افزود: بر اساس این قرار داد این دو دانشگاه در زمینه تبادل علم و استاد با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به حمله افراد ناشناس در کشور فرانسه به کارکنان یک نشریه در این کشور بیان داشت: این کشت و کشتار نمونه بارزی از تروریسم است و نتیجه همکاری کشورهای غربی با گروهای ظالم دنیا است.

وی بااشاره به گروه داعش در کشور عراق بیان داشت: بسیاری از کشورهای غربی و اروپایی به گروه ظالم داعش در عراق پیوسته اند و طبق ادعای خود به دنبال ایجاد کشور اسلامی اصیل هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • قاسم الباجی با سلام.واقعا ظلم و بی انصافی است نیشکر و شرکت نفت پرسنل خود را از غیر بومی ها تامین میکنند اخه چرا و به چه دلیل؟دست از بی انصافی بردارید