دیدار مدیر آموزش و پرورش اندیمشک با مدیر و اساتید حوزه علمیه امام صادق (ع)

خورنا:به مناسبت هفته وحدت ودر آستانه میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) مدیر و معاون پرورشی آموزش و پرورش اندیمشک باحضور در حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) با مدیر این حوزه و تعدادی از اساتید دیدار نمودند .
در این دیدار آقای سپهریان ضمن تبریک این ایام مبارک در خصوص برنامه های معنوی مدارس و مباحث تربیتی از جمله اقامه و طرح آموزش عملی نماز  و حضور روحانیت جهت جلسات پرسش و پاسخ وبرگزاری همایش های مذهبی و جلسات آموزشی مشترک و استفاده از ظرفیت حوزه جهت پیشبرد اهداف متعالی آموزش و پرورش و تقویت کارگروههای پرورشی وبرنامه ریزی حضور دانش آموزان مستعد و علاقه مند جهت بازدید و آشنایی با حوزه و امکانات فرهنگی آن و… صحبت واین تبادل نظر و همکاری را جزء اهداف آموزش و پرورش بر شمردند .
معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان نیز در این نشست ضمن گزارشی از حضور روحانیون در آموزشگاهها و برگزاری نماز جماعت خواستار حضور مستمر و منظم تعداد بیشتری از طلاب در آموزشگاهها شدند .
حجت الاسلام شیرمهد مدیر حوزه امام صادق (ع) شهرستان اندیمشک نیز ضمن قدردانی از همکاریهای خوب مدیرآموزش و پرورش و معاونت پرورشی ، برنامه ها ی طلاب و اساتید حوزه را دررابطه با کارهای فرهنگی بویژه آموزش و پرورش تبیین و آمادگی خودرا جهت پیشبرد هرچه بیشتر فعالیتها اعلام نمودند .