کلنگ زنی پل عظیم ۴ آذر اندیمشک

خورنا:جمعی از مسولین شهری اندیمشک از پروژه ی تقاطع غیر هم سطح بسیج اندیمشک بازدید نمودند . در این بازدید عیس دارایی نماینده ی اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توسعه و اصلاح نقاط حادثه خیز اندیمشک تاکید نمود و خاطرنشان کرد: مشکل بزرگ محل اجرای پروژه ی تقاطع غیر هم سطح اندیمشک واقع در میدان بسیج اندیمشک ، ترافیک شدید و آمار بالای تصادفات است که امیدواریم با بهره برداری کامل از این طرح، آمار تصادفات به صفر رسیده و موجب آسانی تردد کسانی شود که از این مسیر رفت و آمد می کنند.

دارایی در این بازدید به پل  معروف «علی کمال»  هم اشاره نمود و افزود: با توجه به احداث پروژه میدان عظیم بسیج، پل فعلی علی کمال با موقعیت کنونی با عرض کم و وضعیت نامطلوب آن پاسخگوی حجم تردد از این نقطه و در شأن آن نخوهد بود لذا برای رفع این معضل، برنامه ای هم برای تعریض این پل و پاکسازی آن در دست داریم و بودجه لازم را هم برای این طرح تهیه کرده ایم که انشاا… متناسب با میدان سه طبقه بسیج باشد و با ساخت آن بتوان آسیب های این مسیر را کاهش داد.

وی در پایان تصریح کرد: برای حل مشکل ترافیک در اندیمشک ما به ۳ پل بزرگ دیگر نیاز داریم که یکی از آنها زیرگذر بزرگ چهارم آذر است که انشاا… تقریباً یک ماه قبل یا پس از سال جدید، کلنگ زنی و کار ساخت آن آغاز خواهد شد.