شمارش معکووس افتتاح تقاطع غیر هم سطح بسیج اندیمشک

خورنا:فرماندار،نماینده و جمعی از مسئولین اندیمشک  از پروژه میدان بسیج  این شهرستان بازدید کردند.

مهندس آباد ناظر این پروژه توضیحاتی در خصوص این طرح ارائه داد.

فرماندار اندیمشک هم گفت:تاکنون ۴۰ میلیارد ریال اعتبار صرف احداث تقاطع طبقاتی بسیج در کمربندی این شهر شده است.

‘حمیدرضا گودرزی’  افزود:این پروژه به عنوان حلقه اتصال شهرهای اندیمشک ، دزفول ، اهواز و خرم آباد یکی از مهمترین تقاطع های غیر همسطح کشور است که نقش مهمی در ایمن سازی و روان سازی ترافیک دارد.

وی کل اعتبار پیش بینی شده برای احداث کامل این طرح را ۱۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:بخش زیر گذر تقاطع طبقاتی بسیج با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی بزودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به تقاطع میدان بسیج و پل در حال ساخت در کمربندی این شهر گفت:تقاطع طبقاتی بسیج اندیمشک یکی از مهمترین طرح های کشور در بخش راه بوده که با احداث آن بخش زیادی از گره ترافیکی منطقه و کمربندی اندیمشک برطرف می شود.

عیسی دارایی گفت: با احداث این تقاطع سوانح رانندگی در این محدوده حادثه خیز کاهش یافته و رانندگان در مسیرهای مختلف با سرعت بیشتری تردد خواهند کرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پل علی کمال نیز گفت:پل مذکور متناسب با نیاز منطقه طراحی نشده لذا طرح تعریض آن اخذ شده و بزودی آغاز می شود.

اندیمشک به عنوان گلوگاه ورودی استان خوزستان با وجود جاده سراسری تهران ، جنوب و تردد روزانه هزاران کامیون سنگین از محدوده این شهر اهمیت ویژه ای در حمل و نقل کالا از بنادر جنوبی کشور دارد.