آیت الله موسوی جزایری: استاندار و مسوولان برای برگزاری آبرومندانه اجلاس نماز وارد میدان شده ا ند

خورنا آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهوازازمسوولیت بزرگی که مسوولان اجرایی استان برای برگزاری اجلاس نماز تقبل کرده اند , قدردانی کرد و گفت : آقای مقتدایی استاندارخوزستان و همه مسوولان برای برگزاری آبرومندانه اجلاس نماز به نحو احسن وارد میدان شده اند.

 نماینده ولی فقیه دراستان خوزستان  دردیدار مسوولان برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز استان خوزستان با وی که با حضور استاندار خوزستان دربیت امام جمعه انجام شد, افزود: به حول قوه الهی امروز شاهد هستیم که  مسوولیت برگزاری این اجلاس بزرگ به نهاد روحانیت یا حوزه علمیه واگذارنشده بلکه به مسوولان نظام درخوزستان محول شده است .
آیت الله موسوی جزایری افزود: آقای استاندار و به نیابت ازایشان آقای عماد و سایرمسوولان وارد میدان شدند و هرکدام یک نقشی را برای خودشان درنظرگرفتند که با کمک یکدیگر طوری عمل شده است  تا اسباب آبرومندی و سربلندی  مردم خوزستان درسطح کشور فراهم شود.
 نماینده ولی فقیه دراستان خوزستان   استقبال دانش پژوهان و علما برای شرکت دربیست وسومین اجلاس سراسری نماز درخوزستان را بی نظیرخواند و گفت : آماری که ارایه گردید مبنی براینکه  ۱۸۰۰ مقاله ازسوی دبیرخانه اجلاس واصل شده , درمقایسه با سالهای گذشته اصلا قابل قیاس نیست و این به دلیل است که اهل قلم و اصحاب رسانه به این سمینار وامدار بودند و دل به کار بستند تا چنین مقالات خوبی با این حجم که واقعا اعجاب انگیز و ازمختصات این سنیماراست , جذب شود.
 آیت الله موسوی جزایری افزود: معلوم است که نیت های خالص پشت این قضیه است و اثرات و برکات آن قطعا شامل حال مردم منظقه خواهد شد.
امام جمعه اهواز ویژگی های حکومت صالحین را برپا داشتن نماز، امربه معروف و نهی از منکر، دادن زکات، انفاق و خدمت مردم محروم و مستضعف عنوان کرد .
وی گفت : حکومت صالحین همان چیزی است که حضرت امام (ره )  در نجف اشرف که تدریس درس حکومت اسلامی وولایت فقیه داشتند , بیان کردند. یعنی حکومتی که اگر صلحای قوم روی کار بیایند از انان چه انتظاری هست .
 آیت الله موسوی جزایری افزود: در نظام شاهنشاهی طبیعتاً مدیران هم موظف بودند فرهنگ شاهنشاهی را عرضه کنندو همینطور نظام های لیبرالی .
  وی افزود: ما انتظار داریم عزیزانی که در راس قدرت هستند خودشان را کارگزاران امام زمان برای انجام اموری که حقوقش از مالیات , انفال و عوارض است بدانند و همه اینها هم مشروعیت شان به امر ولی فقیه است.
  نماینده ولی فقیه دراستان خوزستان افزود: در سایه ولایت فقیه این مالیات و عوارض همگی حلال می شود. معتقدیم کسی که کارگزار ولی فقیه باشد کارگزار امام زمان است. خوب طبیعی است که این کمترین حقوقی را هم که این آقایون می گیرند حلال است برای اینکه دارند برای امام زمان خدمت می کنند. خوب وقتی اینطور می شود انتظارات هم قدری بالا می رود تااین سمینار نماز را به نحو احسن برگزار کنند.