تسریع در هوشمندسازی مدارس شهرستان امیدیه

خورنا رئیس اداره آموزش و پرورش امیدیه گفت: هوشمندسازی مدارس شهرستان با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

محمدرضا چمن‌نژادیان امروز اظهار داشت: هدف دولت تدبیر و امید در بحث آموزش و پرورش با توجه به منویات مقام معظم رهبری، ایجاد روحیه نشاط و نوآوری و خلاق در زمینه‌های علمی و فرهنگی بوده که یکی از ابزارهای رسیدن به این هدف هوشمندسازی مدارس است.

وی افزود: حجم دروس و مطالب درسی و عدم کارایی سیستم آموزشی سنتی، ما را بر آن داشته با توان مضاعفی در هوشمندسازی مدارس گام برداریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در ادامه عنوان کرد: در سطح شهرستان امیدیه با همکاری سایر دستگاه‌ها و شرکت‌های نفت و گاز منطقه و همچنین حمایت‌های فرماندار و امام جمعه، توانسته‌ایم گام‌های مؤثری برداریم و امیدواریم بتوانیم در دولت یازدهم تمام مدارس شهرستان را هوشمند سازیم.

چمن‌نژادیان خاطرنشان کرد: در کنار آن برنامه‌های متنوعی جهت ارتقای سطح کیفی و کمی دبیران و آموزگاران در بحث شیوه آموزش در نظام هوشمندسازی مدارس داریم که با این روش معلمان نیز توانایی فعالیت با این روش را خواهند داشت.

وی در خصوص وضعیت سرانه مدارس عنوان کرد: با توجه به مسائل اقتصادی سال‌های اخیر و مشکلات به‌وجود آمده، مدارس با مشکلاتی مواجه بوده که سعی بر آن داریم با مشارکت و همکاری دستگاه‌هایی نظیر شرکت‌های نفت و گاز منطقه بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.
این مسئول اضافه کرد: از سوی دیگر با تخصیص اعتبار و بودجه از سوی وزارت و اداره کل، در رفع مشکلات مدارس در زمینه تجهیزات و نوسازی آنها اقدامات مؤثری انجام دهیم.

چمن‌نژادیان گفت: در این زمینه به مدیران مدارس در زمینه جلسات اولیا و مربیان و برگزاری  مستمر آن و مشارکت اولیا در رفع مشکلات مدارس به‌صورت داوطلبانه، نکاتی ارائه شده است.
وی در پایان گفت: ما در زمینه ارتقای سطح علمی دانش آموزان سه فاکتور ارائه کرده تا بر اساس آن بتوانیم رتبه پایین علمی دانش آموزان را که متأسفانه شامل سایر شهرهای استان در برابر سایر استان‌ها شده را ارتقا داده و به مقام‌های بالای علمی دست یابیم.

مرجع / فـارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *