اعزام ۱۱۰ نیروی اجرایی شهرداری به محل واژگونی تانکر سوخت در اهواز

خورنا عصر روز گذشته به دنبال واژگونی یک دستگاه خودرو تانکر حمل سوخت و تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز، نیروهای اطفای حریق به همراه تمام تجهیزات امداد و نجات در محل سانحه حاضر شدند.

وی افزود: به دنبال این حادثه و پس از حضور نیروهای سازمان آتش‌نشانی و مشخص شدن حجم عملیات، در محل حاضر و بخشی از مجموعه اجرایی خدمات شهری را در محل مستقر کردیم.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به میزان خطرات احتمالی و اقداماتی که به منظور پیشگیری از حادثه‌ساز شدن این خطرات از سوی شهرداری اهواز انجام شد عنوان کرد: خودرو واژگون شده تانکر حمل سوخت بنزین بود و پس از واژگونی بخشی از سوخت به بیرون از تانکر نشت کرد که همین امر باعث شد تا درصد بروز حوادث بعدی در محل افزایش پیدا کند.

شمخانی اضافه کرد: به همین جهت تصمیم گرفتیم به اندازه‌ای نیرو، امکانات و تجهیزات در محل مستقر کنیم تا از کاهش احتمال بروز خطرات بعدی جلوگیری کنیم.

وی از موفقیت‌آمیز بودن این عملیات توسط نیروهای سازمان آتش‌نشانی و مجموعه خدمات شهری شهرداری اهواز خبر داد و گفت: در این عملیات نزدیک به ۱۱۰ نیروی اجرایی، پنج دستگاه خودرو سنگین کامیون و تانکر و دو دستگاه لودر به‌ کار گرفته شد.

عصر روز گذشته یک دستگاه خودرو تانکر حمل سوخت به دلیل انحراف از مسیر در منطقه مسکونی جنب پل راهنمایی و رانندگی واژگون شد و به دنبال آن نیروهای سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز و متعاقب آن نیروها و تجهیزات مجموعه خدمات شهری در محل حادثه حاضر و به انجام عملیات امداد پرداختند.

منبع / فارس