حضور مدیران شرکت آب و فاضلاب شهری استان در مرکز سامد استانداری خوزستان

خورنا مهندس حاجی زاده در خصوص ملاقات مردمی شرکت آب و فاضلاب شهری استان گفت: علی رغم جلسه فوری آقای مهندس علیمرادی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان در تهران و تعطیلات ایام سوگواری هفته گذشته، آقای مهندس محبی معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان به همراه آقای عفراوی مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت آب و فاضلاب شهری استان در ملاقات هفتگی سامد حضور پیدا کردند.

مدیر مرکز سامد عنوان کرد: مشکلاتی در حوزه آب و فاضلاب در بعضی از شهرستان های استان وجود دارد که انتظار می رود با پیگیری های مستمر مسئولین محترم آبفای استان و فرمانداریها و روسای آبفا شهرستانها مشکلاتی مردمی در این زمینه حل شود.

مهندس محبی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی استانداری بیان کرد: از نگاه شهروندان این جلسات می تواند جایگاهی برای پیگیری خواسته های مردم از شرکت آب و فاضلاب شهری استان باشد. و این اعتقاد را در مردم ایجاد کند که ارتباطی سازنده و موثر مابین دستگاه های نظارتی و مجری وجود دارد.

وی در ادامه افزود: مسئولین نیز خوشحال می شوند که حوزه درخواستهای مردمی مشخص شود تا تمرکز بر آن موضوعات قرار گیرد.

معاونت مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان درخصوص پیگیری مطالبات گفت : تلاش های فراوانی در حوزه استان، آبفا کشور و وزارت نیرو انجام شده است که امید است تزریق منابع نقدی به شکلی باشد که بتواند چرخ کاری مشاورین، پیمانکاران و همه عزیزانی که با ما همکاری می کنند را به حرکت بیاندازد و با مشارکت بیشتر بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.