برگزاری پیاده روی ورزشی با شعار جامعه پاک در رامشیر

خورنا فرماندار رامشیر از برگزاری همایش پیاده روی ورزشی با شعار جامعه پاک در هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت : تا کنون بیش از ۶۵۰ نفر از آسیب دیدگان توسط مرکز ترک اعتیاد ثامن طی سه سال گذشته درمان و به بالین جامعه بازگشته اند.

پیش از ظهر امروز شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامشیر به ریاست فرماندار و با حضور کلیه اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری رامشیر برگزار گردید.

فرماندار رامشیر در این جلسه با اشاره به مانور سراسری مبارزه با مواد مخدر در استان خوزستان گفت : شهرستان رامشیر نیز در راستای مانور سراسری استان خوزستان در جهت مقابله با اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر برنامه های فرهنگی و پیشگیرانه متنوعی را در دست اجرا دارد.

سعید فیوضی بر اهمیت سازمان های مردم نهاد در امر مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد و گفت : خوشبختانه با رویکرد و اقدامات فرهنگی – درمانی که در عرصه مبارزه با مواد مخدر داشته ایم تا کنون بیش از ۶۵۰ نفر از آسیب دیدگان توسط مرکز ترک اعتیاد ثامن طی سه سال گذشته درمان و به بالین جامعه بازگشته اند.

وی همچنین از برگزاری همایشی با حضور اقشار مختلف مردم، برگزاری  نمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی با محوریت مبارزه با مواد مخدر ، و همایش پیاده روی ورزشی با شعار جامعه پاک در هفته مبارزه با مواد مخدر در رامشیر خبر داد .

گفتنی است از چهارم بهمن ماه سال جاری  مانور مبارزه با مواد مخدر به مدت یک هفته در سراسر استان خوزستان برگزار خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *