۳۲ تیم در مسابقات کشوری قهرمانی بدمینتون تامین اجتماعی شرکت می کند

خورنا ‘سید محمد مولوی’ چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری بدمینتون کارکنان زن شاغل سازمان تامین اجتماعی در فرمانداری ویژه آبادان افزود:این مسابقات از ۹دی ماه جاری به مدت سه روز در سالن های ورزشی ولیعصر (عج) و کوثر آبادان برگزار می شود.

وی اظهار داشت:بیش از ۱۷۰ ورزشکار زن در مسابقات بدمینتون قهرمانی کشوری کارکنان زن شاغل در سازمان تامین اجتماعی کشور در آبادان شرکت می کنند.

مولوی گفت:برای برگزاری شایسته این دوره از مسابقات تمامی امکانات و تمهیدات لازم نظیر اسکان، حمل و نقل و تامین امنیت اندیشیده شده است و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

معاون فرماندار آبادان با بیان برگزاری موفق مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه های جهان در آبادان، افزود:ظرفیت های مناسبی از لحاظ زیرساختی و نرم افزاری در شهر وجود دارد که آبادان را از سایر شهرستان های متمایز کرده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری آبادان با اشاره به پوشش مناسب خبری مسابقات کشتی اظهار داشت:یکی از عوامل موفقیت این دوره از مسابقات پوشش مناسب خبری بود.

مولوی بر لزوم توجه به ورزش بانوان در راستای ارتقاء سلامت مادران جامعه و حفظ سلامتی و تندرستی خانواده تاکید کرد و گفت:زنان علاوه بر آنکه نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند، وظایف مادری و تربیت فرزندان و حفظ سلامت خانواده را نیز عهده دار هستند.

مسوول ورزش تامین اجتماعی استان خوزستان نیز در این نشست، گفت:آیین افتتاحیه مسابقات بدمینتون قهرمانی کشوری کارکنان زن شاغل سازمان تامین اجتماعی نهم دیماه با حضور مسوولان کشوری و استانی در سالن ولی عصر(عج) برگزار می شود.

‘سید الیاس حیدری’ افزود:با اعلام میزبانی آبادان تعداد تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات از ۱۲ به ۳۲ تیم افزایش یافت که این مهم، بیانگر میهمان نوازی مردم این خطه است.

وی اظهار داشت:تمامی امکانات و تمهیدات برای اسکان و حمل و نقل ورزشکاران پیش بینی شده است و این دوره از مسابقات را ۲۴ داور استان خوزستانی قضاوت می کنند که شش نفر از آنها آبادانی هستند.

منبع / ایرنا