معاون فرماندار شهرستان بندرماهشهر معارفه شد

آمنه محتشمی – خورنا در جلسه شورای اداری ظهر امروز شهرستان بندر ماهشهر با حضور ائمه جمعه ماهشهر و شهر چمران و مدیران دستگاه های اجرایی وخبرنگاران شهرستان برگزار و معارفه آقای سالم عبادی انجام شد.

به گزارش خورنا از بندر ماهشهر؛ ضمن صحبت های ائمه جمعه ماهشهر و چمران در خصوص لزوم مسئولیت پذیری و دلسوزی بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی حاج آقا غبیشاوی امام جمعه شهرستان بیان کرد: با وجود اهمیت مصلی در هر شهر درخواست مینمایم در زمینه اختصاص دادن زمین هایی جهت مصلی در شهرک طالقانی و چمران اقداماتی صورت گیرد.

جهانگیری مدیر اداره سیاسی استانداری خوزستان گفت: جناب آقای قمر قابلیت های بالایی دارند و بالطبع مجموعه خود را از افراد با توانا انتخاب میکند،آقای سالم عبادی نیز یکی از همین گزینه هاست.

فرماندار شهرستان ماهشهر دکتر قمردر رابطه با معارفه معاون بیان کرد:با وجود حجم بالای کار در شهرستان ماهشهر نه تنها وجود یک معاون بلکه وجود دو معاون ضرورت می یابد.و آقای سالم عبادی معاون بنده با وجود توانایی های بالای ایشان تام الاختیار میباشند واز تمام مدیران دسنگاه های اجرایی خواستار همکاری با ایشان هستم و متقابلا در صورت وجود هر گونه خلا ای در عملکرد ایشان انتقادات خود را اعلام بفرمایید.

دکتر قمر ادامه داد:شیوه مدیریتی بنده بر خلاف بعضی از مدیران که معاون خود را کپی خود بیان میکنند بنده معاون خود را به نوعی اصل خود بیان میکنم.

فرماندار شهرستان در رابطه با سفرهای استاندار جناب آقای مقتدایی بیان کردند:شهرستان ماهشهربه زودی بعد از شوش دومین میزبان سفرنای آقای مقتدایی خواهد بود وبنا به درخوست جناب استاندار جلسه شورای اداری شهرستان در شهرک طالقانی برگزار خواهد شد و تلاش های ما به این سو خواهد بود که ظرفیت های بلاقوه را به ظرفیت های بلفعل تبدیل نماییم.

آقای قمر در پایان کفت:خوشبختانه ما با نگاه تدبیر و امید اتحاد کلیدی را شاهد هستیم و برای ما قابل توجه ست، به طبع سیاست دولت تدبیر و امید واقعیت امر اینست که در سطح مدیریتی کشور آرامسی وجود دارد که از بالاترین دست آورد های این دولت است.