کاهش تلفات انرژی در دزفول با اصلاح شبکه برق کوی آیت‌الله مدرس

خورنا محسن نمازی‌فر پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های اصلاح شبکه آیت‌الله مدرس و نصب سلول‌های خورشیدی اظهار کرد: با توجه به گستردگی این شهرستان به لحاظ جغرافیایی و دارا بودن هشت شهر اقماری و داشتن تعداد بیش از ۱۲۶ هزار مشترک برق، بیش از ۲ هزار و ۶۵۰ کیلومتر شبکه و ۳ هزار و ۹۱۵ دستگاه ترانس می‌توان به وسعت شبکه توزیع برق آن پی برد.

وی اضافه کرد: با در نظر گرفتن چنین حجم عظیمی از شبکه از یکسو و سرعت پیشرفت و گسترش دزفول از سوی دیگر، تعداد بسیار زیاد پروژه‌های این مدیریت در بخش توسعه و اصلاح توجیه‌پذیر بوده و مستلزم نگاه ویژه به آن است.

مدیر توزیع نیروی برق دزفول افزود: یکی از بارزترین پروژه‌های در دست اقدام این مدیریت در حال حاضر اصلاح شبکه برق کوی آیت‌الله مدرس بوده که با اصلاح آن در قالب فازهای ۱، ۲ و ۳ میزان تلفات انرژی در این منطقه پرجمعیت به پایین‌ترین حد خود در چند ساله اخیر خواهد رسید.

نمازی‌فر، همچنین حضور مدیرعامل شرکت برق در محل اجرای پروژه و بازدید میدانی وی را بسیار موثر دانست و ایجاد انگیزه بیشتر در مدیران زیرمجموعه برای اجرای پروژه‌های سنگین را مهمترین نتیجه این بازدید برشمرد.

وی در پایان از نصب سلول‌های خورشیدی در چندین مسجد، مدرسه و به‌ویژه بقعه متبرکه حضرت محمدبن موسی کاظم آقا سبزقبا (ع) و همچنین ساختمان مرکزی برق دزفول خبر داد.

منبع / فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *