بازیکنان استقلال اهواز بدون تمرین بازی کردند

خورنا داریوش یزدی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص تساوی خانگی تیمش در برابر آلومینیوم هرمزگان با ابراز شرمندگی از حضور تماشاگرانی که برای برد این تیم به ورزشگاه آمده بودند و استقلال اهواز نتوانست خواسته آنها را محقق کند، اظهار کرد: بازیکنان ما با توجه به اینکه تمرین نکرده بودند در ۲۰ دقیقه آخر قدرت بازی کردن را نداشتند.

وی افزود: اما بازیکنان با وجود این شرایط با غیرت ظاهر شدند و به رغم شرایط نامساعد اخیر تیم، نتیجه قابل قبولی کسب کردند که این نتیجه رتبه ما را در صدر جدول حفظ کرد و من از این بابت خوشحال هستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز عنوان کرد: تیم آلومینیوم هرمزگان برای کسب یک امتیاز پا به زمین گذاشته بود که در آخر توانست به آن دست یابد.

یزدی از بازیکنان استقلال اهواز که بدون دریافت مطالبات خود و از روی تعصب به نام این تیم بازی کردند تشکر کرد و گفت: امیدواریم در روز های آینده مشکلات آنها به طور کامل رفع شود زیرا ما از ابتدای فصل مشکلات مالی زیادی داشتیم که هر روز بیشتر می شدند.

وی تصریح کرد: این مسئله به بازیکنان فشار وارد می کرد که تمرین نکردن بازیکنان نیز به دلیل مشکلاتی بود که به دلیل پرداخت نکردن مطالبات حتی برای خانواده آنها نیز دردسر ساز شده بود. در روزهای گذشته قسمتی از مطالبات پرداخت شد و با قول هایی که مالکان تیم یعنی آقایان شفیع زاده و مدیرعامل تیم دادند امیدواریم در روزهای آینده مشکلات برطرف شوند و بازیکنان تمام تمرکز خود را بر روی مسابقات بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: ما پنج بازیکن از دست دادیم که مسلما نیاز داریم جای خالی آنها را به هر نحوی پر کنیم تا در ادامه رقابتها و به ویژه در نیم فصل دوم که شرایط مسابقات به مراتب سخت تر خواهد شد نیز موفق عمل کرده و صدر جدول را حفظ کنیم.