ایفای نقش معاونت توسعه و برنامه ریزی شهرداری اهواز در هفته پژوهش حرکتی قابل تقدیر است

خورنا حجت الاسلام و المسلمین سعادت نیا هفته پژوهش را فرصتی برای رشد و شکوفایی علم و دانش در دانشگاه ها و حوزه های علمیه دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر اهواز ، وی با اشاره به حضور معاونت توسعه و برنامه ریزی شهرداری اهواز در هفته پژوهش بیان کرد: حضور این معاونت و ایفای نقش آن در هفته پژوهش حرکتی قابل تقدیر است.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز از بازگشایی جشنواره بین المللی فیلم علمی در دانشگاه شهید چمران خبر داد و گفت: انتظار می رود در این عرصه نیز حضور مثمر ثمری داشته باشیم چرا که این جشنواره فرصت مناسبی برای دانشگاه ها در راستای ارتقای سطح علمی و کیفی آموزش مطابق با راهکارهای علمی، به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین سعادت نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مفتح و هفته وحدت عنوان کرد: شهید مفتح در مسیر مبارزه علیه طاغوت و حمایت از امام خمینی “ره” حضور ویژه ای داشته است و همگی می دانیم انقلاب اسلامی ایران مولود وحدت است.

 

وی در پایان از اقدامات صورت گرفته در تسهیل سفر زائران اربعین حسینی در مرزهای چذابه و شلمچه تقدیر و تشکر نمود و افزود: مراتب قدردانی خود را از زحمات نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، استاندار خوزستان، شهردار اهواز و مجموعه شورا و شهرداری اعلام نموده و امیدواریم روند خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی با رشد کیفی مطلوبی در سال های آینده ادامه داشته باشد.