ضرورت جمع آوری کودکان کار توسط شهرداری اهواز

خورنا آذر زمان پور گفت: نگهداری از کودکان کار به عهده بهزیستی است اما متولی جمع آوری آنها شهرداری است که در این امر تعلل می ورزد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر اهواز از شصت و ششمین نشست علنی، زمان پور در نطق پیش از دستور کار شورا بیان کرد: آمار بیماری هایی مانند ایدز در کودکان کار افزایش یافته است که همین امر باعث می شود به ضرورت ساماندهی و جمع آوری هرچه سریع تر این کودکان پی ببریم.

وی با اشاره به مشکلات ساکنان مناطق محروم مانند منبع آب اظهار داشت: همیشه نباید مردم به دیدار مسئولان بیایند بلکه گاهی اوقات لازم است مسئولان به دیدار مردم بروند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها به عنوان ولی نعمتان خود قرار بگیرند.

زمان پور ادامه داد: بنده از شهردار محترم اهواز می پرسم که تاکنون چندبار به منبع آب رفته است؟ از وضعیت اسفالت، بهداشت و عمران این منطقه اطلاع دارد؟ آیا می داند این منطقه حتی یک مسجد نیز ندارد و ساکنان آن در منازلی با متراژ ۳۰ متر زندگی می کنند؟

 

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: در بخش اشتغال زایی برای بانوان نیز هیچ گونه اراده محکمی از سوی شهرداری مشاهده نمی کنیم با وجود اینکه از بهمن ماه سال گذشته بر این موضوع تاکید داشته و حتی طرح اشتغال زایی را نیز تهیه نموده ایم بنابراین خواهان رسیدگی هرچه سریع تر به این مقوله هستم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *