خدمت خالصانه به زائرین امام حسین موجب سربلندی شهرداری اهواز شد

خورنا  به نقل از سایت شهرداری اهوازجلسه هماهنگی و تبادل نظر اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری اهواز برگزار شد.

در این نشست که با حضور سید خلف موسوی، برخی اعضای شورای شهر ، معاونین شهردار و مدیران عامل سازمانها تشکیل شد،شهردار اهواز گفت : توافقی با رئیس شورای اسلامی شهر صورت گرفت که جلسات ماهیانه با  اعضای هیئت رئیسه و کمیسیونها در جهت پیشرفت و توسعه شهر برگزار شود.

سید خلف موسوی در این جلسه با اشاره به حضور قدرتمند شهرداری اهواز در خدمات رسانی به زائرین حسینی در اربعین سالار شهیدان و اهتمام شورای شهر گفت: پذیرایی از زائران سید الشهداء(ع) در یک فضای معنوی انجام شد و یک حرکت جهادی به تمام معنا و با عشق به اباعبدالله(ع) صورت گرفت که از کلیه همکاران در بخشهای مختلف شهرداری اهواز که در این ایام به زائرین خدمات رسانی کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

شهردار اهواز اظهار داشت: در ارتباط با مسائل رفاهی امسال، سفر زیارتی به مشهد مقدس را تنظیم کردیم که حدوداً ۲۰۰۰ نفر از پرسنل به این سفر اعزام شدند. همچنین در جهت رفاه و ایجاد انگیزه ،کارت استخر و سینما بین پرسنل توزیع شد.همچنین در تدارک احداث  باشگاهی متشکل از زمین ورزشی،استخر، مجموعه مهمانسرا ،آشپزخانه و رستوران هستیم که در بودجه ۹۳ لحاظ گردیده و امیدواریم شاهد یک مجموعه رفاهی شایسته در شان شورای شهر و شهرداری باشیم.

حجت الاسلام سعادت نیا رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه گفت: استقبال از زائران اباعبدالله(ع) و تلاش خالصانه و صادقانه که به برکت اهل بیت (ع) پیش آمد باعث سربلندی شهرداری اهواز و خرسندی حضرت آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز شد که امیدواریم در سالهای بعد همچنان شایسته این خدمت رسانی باشیم.

وی با بیان لزوم اجرای ایزو در تمامی بخشها و فرآیندهای شهرداری و ساماندهی بحث خدمات الکترونیک اظهار داشت:اگر ارتباط شهرداری با مردم نظام مند شود و از کارهای سنتی خارج شویم،می توانیم از امکانات موجود استفاده بهتری کنیم و خدمات رسانی بیشتری انجام دهیم.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز افزود: بخش رفاهی در شهرداری اهواز باید تقویت شود که باید برنامه کاری خوب برای این نیروهای زحمتکش و دلسوز تدوین و اجرا شود که آماده سازی و بازسازی درمانگاه شهرداری و فعال سازی فروشگاه تعاونی،صندوق پرسنل و غیره از آن جمله است.

سعادت نیا ادامه داد: باید به مسئله مسکن و رفاه کارکنان توجه بیشتری شود و کاری کنیم که پرسنل شهرداری با کار در این سیستم احساس غرور کرده و انگیزه و امنیت شغلی بیشتری به آنها بدهیم تا بتوانند خدمات بهتر و شایانی به شهروندان ارائه کنند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام کاظم سواری نیز گفت: در این ایام با تعداد نفرات اندک، مدیریت جهادی را با چشم خود دیدیم و با وجود این تعداد نیرو،خدمات رسانی گسترده ای به زائران حضرت ابا عبدالله (ع) ارائه شد که اینها حاکی از این نکته است وقتی مدیران میدانی و جهادی پای کار باشند کارها  سبک تر و بهتر انجام می شود.

وی افزود: بعضی از مدیران در شهرداری با معاونین خود جلسه برگزار نمی کنند، مدیری موفق است که بتواند ارتباط خوبی با زیرمجموعه خود برقرار کند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز همچنین گفت : باید نظارت دقیق تری بر پروژه های شهری صورت گیرد و این کار به یک تیم نظارتی تحویل گردد .

همچنین جمشید سلحشور دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز گفت : شهرداری اهواز و بعضی از مناطق فاقد یک ساختمان آبرومند هستند در حالیکه باید عزت شهرداری و پرسنل آن حفظ شود.

وی افزود:باید معضل و مشکل آب گرفتگی معابر شهر اهواز را از طریق تعامل ، همفکری،دلسوزی و ارتباط با مسئولین استانی حل نمائیم.

جانعلی خورشیدی دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز گفت: شهرداری اهواز بزرگترین سرمایه نیروی انسانی و مادی را در اختیار دارد

وی نیروی انسانی را سرمایه ملی هر سازمان و بزرگترین سرمایه کشور دانست و تصریح کرد: باید در خصوص امور رفاهی پرسنل نگاه جدید و ویژه ای داشته باشیم.

ایشان همچنین گفت: با بستر سازی و ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران در شهر اهواز، باید زمینه ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی را فراهم کنیم.

ناجی سواری نائب رئیس شورای اسلامی شهر نیز گفت:شهرداری اهواز باید شفافیت در پاسخگویی و سرعت کار را مد نظر قرار دهد.

وی گفت: شهرداری اهواز نیاز به یک باشگاه ورزشی جهت استفاده پرسنل و فرزندان آنان دارد.

سواری ادامه داد: در حاشیه شهر اهواز شهروندان از عملکرد شهرداری در زمینه آسفالت و زیرسازی،جمع آوری پسماند و غیره راضی هستند و ما ایستگاههایی را بعنوان ایستگاه آموزش شهروندی جهت آگاهی بخشی به شهروندان نسبت به حقوق و خدمات شهرداری راه اندازی می کنیم.

نائب رییس شورای اسلامی شهر افزود: از آنجایی که ارتباطات اینجانب بیشتر با مردم جنوب غرب شهر و نواحی کم برخوردار است، اقدامات خوبی از سوی شهرداری در این مناطق از جمله منطقه آل صافی، کوی سیاحی ، گلدشت و عین دو صورت گرفته و برای مثال خیابانهای منطقه عین دو و گلدشت زیرسازی شده و در مرحله آسفالت است.

همچنین مردم شاهد زباله گیری و رفت و روب روزانه در خیابانهایشان هستند و رضایت کاملی از شهرداری اهواز دارند.

ناجی سواری افزود: در مناطق منبع آب و حصیرآباد  هم اقدامات خوبی صورت گرفته و در حال انجام است .

منبع / روابط عمومی شهرداری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *