فرمانداری آبادان از ایده های مناسب حمایت می کند

خورنا عزیزالله شهبازی شامگاه چهارشنبه در آئین تجلیل از پژوهشگران برتر آبادان که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهر برگزار شد، اظهار کرد: علاقمندی و تلاش برای کسب علم در راستای ابدا طرح هایی بخشی از پژوهش است.

وی با اشاره به سرعت پشرفت تکنولوژی های شرکت های جهانی افزود: در حال حاضر شرکت ها به سمتی در حال حرکت هستند که ابتکارات و تجهیزات جدید آن ها به صورت ثانیه ای رونمایی می شود.

فرماندار آبادان در خصوص نقش پژوهش در اقتدار کشور تصریح کرد: برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می بایست به صورت مستمر به دنبال انجام نوآوری در زمینه های مختلف باشیم زیرا ما تاکنون شهدای دانشمند زیادی داشته ایم که باید ادامه دهنده دانشمندان شهیدی همچون شهید محمود علیمحمدی و شهید مجید شهریاری که برای پیشرفت کشور به مقام والای شهادت رسیدند، باشیم.

شهبازی با بیان اینکه از اساتید دانشگاه های این منطقه انتظار می رود تا در حوزه علم متناسب با پیشرفت کشور برنامه ریزی کنند، تاکید کرد: فرمانداری آبادان از همه اساتید و دانشجویان که در زمینه های مختلف، ایده و طرحی مناسبی برای خدمت به شهر و کشور دارند به صورت جدی حمایت می کند.

وی با اشاره به لزوم استفاده از طرح های پژوهشگران آبادانی ابراز امیدواری کرد: به طور حتم استفاده از طرح و ایده های پژوهشگران آبادانی رشد و توسعه این شهر را در پی خواهد داشت.

منبع مهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *