حمایت رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان از فعالیت های شهرداری اهواز

خورنا:عیسی دارایی رئیس مجمع نمایندگان استان با حضور در شهرداری اهواز ، حمایت ۱۸ نماینده استان را از خدمت رسانی شهرداری اهواز اعلام کرد و از آمادگی مجمع نمایندگان استان برای بهبود وضعیت کلانشهر اهواز خبر داد.

به گزارش شوشان نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ، اهواز را محور و نقطه توجه مردم استان خوزستان دانست و گفت: آثار خدمت رسانی دستگاه های اجرایی در شهر اهواز به همه مردم استان می رسد به همین دلیل مرکز استان بودن می بایست از توجه بیشتری برخوردار باشد.
عضو کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی خطاب به شهردار اهواز گفت: مجمع نمایندگان استان خوزستان آمادگی دارد با استفاده از همه ابزارها و ظرفیت قانونی خود جهت تامین فاینانس پروژه مهم قطار شهری اهواز و سایر پروژه های بزرگی که باعث ایجاد تحول در کیفیت زندگی مردم کلانشهر اهواز می شود، مدیریت شهری در اهواز یاری رسانند.
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: یکی از مشکلات عمده شهرداری اهواز عدم ثبات مدیریت شهری در شهرداری و تنش هایی بوده که در گذشته بین شورا و شهرداری وجود داشته و روند خدمت رسانی را با مشکل روبرو کرده بود که بحمدا… در دوره چهارم شورای اسلامی اهواز و مدیریت مهندس موسوی در شهرداری اهواز شاهد آرامش و ثبات هستیم.
دارایی افزود: بنده در گذشته به عنوان فرمانده نیروی انتظامی و امروز به عنوان رئیس مجمع نمایندگان خوزستان شناخت خوبی از کلانشهر اهواز دارم و مبتنی بر این شناخت می گویم که در اهواز کارهای فراوانی شده و لااقل عقب گرد نداشته ایم.
وی افزود: یکی از بهترین شهرهای استان که شهرداری در آن خوب عمل کرده است، شهر و شهرداری اهواز است.
رئیس مجمع نمایندگان استان ضمن تقدیر از فعالیت های عمرانی شهرداری در شهر اهواز ، عملیات تعریض پل سوم به عنوان گره اصلی ترافیکی کلانشهر اهواز را افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: شهرداری اهواز در حوزه عمران شهری و خدمت رسانی ابتکارات و پروژه های مهمی را آغاز کرده است که امیدواریم به سرعت شاهد بهره برداری از این پروژه ها باشیم.
نماینده مردم اندیمشک که در دفتر شهردار اهواز حضور داشت، گفت: عملکرد شهرداری اهواز رو به پیشرفت است و انتظار می رود نتیجه این اقدامات و فعالیت ها منجر به افزایش رضایتمندی عمومی در شهر اهواز شود.
وی درپایان آمادگی کامل مجمع نمایندگان خوزستان برای مساعدت و حمایت از فعالیت های عمرانی شهرداری اهواز را اعلام کرد.