۹ کشته و مصدوم در حوادث رانندگی اندیمشک

خورنا: دو زائر بازگشته از کربلای معلی در سانحه رانندگی جاده اهواز ـ اندیمشک، کشته و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

به گزارش فارس بامداد امروز، دو زائر بازگشته از کربلای معلی در سانحه رانندگی در کیلومتر ۱۰ جاده شوش به سمت اندیمشک، کشته و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ شوش در همین ارتباط در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این حادثه خودرو سواری سمند حامل مسافران کربلا بر اثر خواب آلودگی واژگون شد.

رضا معمارزاده گفت: بر اثر این سانحه رانندگی، راننده و یک نفر دیگر از سرنشینان خودرو بلافاصله کشته شده و سه نفر دیگر مصدوم شدند که به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

وی  تصریح کرد: اسامی فوت‌شدگان این سانحه محمد افشاری و محسن معینی علی اکبری، و دو مصدوم جواد دهقان و علی اسلامی پس از مداوای سرپایی در بیمارستان مرخص، و مصدوم دیگر به نام علی معینی علی اکبری، در بخش جراحی این بیمارستان بستری شد.

همچنین مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان در گفت و گو با ایرنا  از برخورد دو دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم اندیمشک -بیدروبه در شنبه شب، خبر داد و افزود : در این حادثه  چهار نفر مصدوم شدند.

رضا رفیعی یکشنبه اظهار کرد: در این تصادف که در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شنبه رخ داد مصدومان به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک انتقال یافتند.

وی گفت: دو دستگاه آمبولانس برای امداد رسانی در محل حادثه حاضر شدند.

علت وقوع این سانحه در دست بررسی است.

شهرستان اندیمشک در شمال خوزستان، و روستای بیدروبه نیز در شمال شهر اندیمشک قرار دارد.