فرماندار ماهشهر: ازساعت کاری درمانگاه تامین اجتماعی راضی نیستیم

خورنا منصورقمر در خصوص وضعیت بیمارستان تامین اجتماعی ماهشهر گفت: بنده چندین بار به بیمارستان مراجعه کردم و از نزدیک با کمبود کادر اداری و پزشکی واقف هستم و علاوه برآن هم اکنون داروخانه و درمانگاه آن طبق برنامه بیمارستان فقط تا ساعت ۸ شب به شهروندان محترم خدمات می دهد که این، مورد رضایت شهروندان و فرمانداری نیست و شهروندان عزیر مجبورهستند برای تهیه دارو به داروخانه های در سطح شهر مراجعه نمایند که باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان است.

وی اظهار داشت: ما در نظر داریم داروخانه تا پایان زمان درمانگاه که ساعت ۱۲ است برقرار باشد و همچنین مدت خدمات درمانگاه بسیار پایین است و من از دکترپناهی مدیریت محترم درمان خواستم که مشکل را برطرف نماید، خوشبختانه در جذب نیرو و تکمیل کادر اداری و خدماتی اقدام نموده اند.

قمر دامه داد: در این راستا تعداد ۲۴ نیرو جدید جذب شده است  که در میان آنها پرستار و تکنسین اتاق عمل و بیهوشی هم وجود دارد و در حال طی کردن مراحل گزینش قراردارند.

فرماندار شهرستان بندرماهشهر درخصوص دستگاه رادیولوژی تصریح کرد: رادیولوژی بیمارستان درحال فعال شدن است و پزشک آن هم درحال طی کردن مراحل استقرار می باشد.

عالی ترین مقام دولت تدبیر و امید در شهرستان بندرماهشهر خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل، نبود پزشک جراح است. مخصوصا جراح مغز و اعصاب که ا ینجانب به همراه نماینده محترم مجلس پیگیری مستمر خواهیم داشت و انشاالله بگونه ای خواسته های شهروندان را در خدمات دهی بیمارستان دنبال خواهیم کرد که انشا الله به زودی رضایت مردم شریف شهرستان بندرماهشهر و کل منطقه را شاهد باشیم.

منبع / عصر جنوب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مجتبی این عذر بدتر از گناه است اگر فرماندار بعنوان عالی ترین مقام در شهر از حل این مشکلات عاجز است پس باید شاطر محله این مشکل و هزاران مشکل کوچکتر و بزرگتر را در شهر حل کند؟
    • ماهشهری هههه .والا به خدا.
    • ماهشهری نه دیگه با این وضع گرون شدن نان ،شاطرمحله هم دیگه منت میذاره کاری انجام بده .هه
  • ناشناس آقای قمرجنابعالی بعنوان عالیترین مقام اجرایی دیگه چرا .درجذب نیروهای بومی چکار کردین .برش سایر نمایندگان ومسولین استانی که بیشتربوده