مناطق نفت خیز جنوب سه قراداد با سازندگان داخلی منعقد کرد

خورنا خالد واحدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با سازندگان داخلی سه قرار داد داخلی منعقد کردند.

وی با بیان اینکه این قراردادها با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب انجام شد، تصریح کرد: یک قرارداد در زمینه ساخت نشت بندهای خشک با شرکت فراز انرژی آسیا به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بسته شد.

رئیس مهندسی ساخت کالای مدیریت تدارکات و امور کالای مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه این کالا فرانسوی است، افزود: حدود ۱۱۰ دستگاه از این تجهیزات در شرکتهای بهره برداری نفت و گاز کارون و مارون، با وظیفه تزریق روزانه ۳۰ میلیون مترمکعب گاز به چاه های نفت در راستای ازدیاد برداشت فعال است.

وی قرارداد بعدی را در زمینه ساخت «wash over shoe» بیان کرد و گفت: ارزش ریالی این قرارداد ۹۰۰ میلیارد ریال است که با شرکت سیلندسازی تهران منعقد شده است.

واحدی بیان کرد: قرارداد سوم شامل ساخت اقلام یدکی کمپرسور گازی بورسیک است که با ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال با شرکت افزار کیمیایی فارس بسته شده است.

وی بیان کرد: مدت قرارداد شرکت فراز انرژی آسیا شش ماه، قرارداد شرکت سیلندسازی تهران ۹ ماه و قرارداد شرکت افزار کیمیای فارس شش ماه است.

منبع / مهر