مشاورین شهردار اهواز معرفی شدند

به گزارش خورنا به نقل از سایت شهرداری اهواز صبح دیروز سید خلف موسوی شهردار اهواز در جلسه شورای معاونین ، مشاورین خود را معرفی کرد.

سید خلف موسوی در این جلسه عنوان داشت: در کشورهای پیشرفته دنیا نظام نامه های جامعی برای سالمندان تعریف گردیده و بر اساس آموزه های دینی ما احترام به بزرگتر و سالمندان توصیه شده است و در جامعه ما بعد از کنترل جمعیتی که وجود داشت شیب جمعیتی رو به میانسالی و پیری می باشد که قطعاً دولت و شهرداری ها در محیط شهری باید ترتیباتی را برای  خدمت رسانی به سالمندان عزیز اتخاذ نمایند.

وی در این جلسه با بیان این مطلب که ما در اهواز جایی جهت تجمع سالمندان بجز شهرک پردیس نداریم افزود : باید موضوع سالمندان و چگونگی خدمت رسانی به آنها را در اولویت قرار بدهیم و تا پایان سال یک برنامه کوتاه مدت تدوین کرده و یک سند بلند مدت را تنظیم نماییم تا از فضاهای موجود در شهر اهواز در جهت رفاه سالمندان استفاده کنیم.

شهردار اهواز در پایان این نشست دکتر پناهی زاده را به عنوان مشاور در امور سالمندان شهرداری اهواز و دکتر بیت مشعل را بعنوان مشاور در امور مساجد و ترویج فرهنگ قرآنی منصوب کرد و گفت : شهرداری اهواز با اعتباری نزدیک به ۴۱ میلیارد تومان در بخش فرهنگی می تواند با ترویج فرهنگ قرآنی برکت آن را شاهد باشد.

وی همچنین دکتر امید جلالی را بعنوان مشاور در زمینه محیط زیست منصوب کرد.