بازدید محسن هاشمی رفسنجانی از دانشگاه آزاد دزفول و دست به کمان شدن وی در سالن ! + تصاویر

به گزارش خورنا و به نقل از روناش ، “محسن هاشمی رفسنجانی” معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی کشور به اتفاق هیأت همراه خود با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی – واحد دزفول از مسجد زیبای موعود (با طراحی و ساختمان منحصر بفرد به سبک معماری اسلامی – سنتی)، سالن اجتماعات شیخ مرتضی انصاری، مجتمع ورزشی امام علی (ع) ، چمن مصنوعی روباز خواهران و چند ساختمان دیگر بازدید نمود .

در این بازدید که با همراهی دکتر ناصر سراج خرمی رئیس، هیأت رئیسه واحد دزفول و همچنین دکتر علیرضا عصاره مؤسس این واحد دانشگاهی انجام پذیرفت؛ هاشمی در جریان طرح های پایان یافته، در دست اقدام و آینده واحد دزفول قرار گرفت و در این راستا راه کارهای لازم و مناسب جهت مرتفع شدن موانع از طرف ایشان ارائه گردید.

شایان ذکر است که دانشگاه آزاد اسلامی – واحد دزفول هم اکنون بیش از ۲۰۰ هکتار اراضی با کاربری آموزشی و کشاورزی و در حدود یکصد هزار متر مربع فضای آموزشی و پژوهشی، پرورشی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی در اختیار داشته ، که یکی از واحد های بسیار بزرگ و نمونه چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی و آموزشی در کشور به شمار می آید.

محسن هاشمی در این دیدار از تلاش های صورت گرفته و زحمات بی دریغ تمامی کسانی که از گذشته تا کنون در به نتیجه رساندن اهداف واحد سهمی داشته اند تشکر و قدر دانی نمود.

* عکس : میلاد میرزاپور – روناش